Mc jacka ?

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Aha.....då vågar jag åka i jackan då.Tur att dina vänner klarade sig.Och jag vet inte vad som är säkert eller inte i mc-klädväg....men sunt förnuft kommer man långt med.Ha d bäst kör lugnt//Nilla. :tummenupp
Qwerty skrev:
Okey om jag säger såhär. Jackan gjorde sitt jobb precis som det dyraste jumbo dumbo stället skulle utföra uppgiften. Mer säkra kläder vet jag inte vart man skulle kunna hitta? Och hur mäter man det när båda klarar krachen?

Modifier

Medlem
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Cbr 600 F -1994 omb till f4 i -01
A-star skrev:
Denna jacka köpte jag på HojRocken i Västervik i år för 500:-.Men den kostade mellan 700-1200Kr i nylon och i skinn 1400-1700kr....billigt tycker jag.Kan inte hjälpa dig va man kan köpa den....min gubbe vill ha en lika dan...men vi kan inte hitta var man kan köpa den.Sorry :confused:

Åh det är ju den modelen jag söker !...måste hitta någon åf,kan ju inte
vara så att d bara försäljarna på mäsor som sitter på dom jackorna ?

/j

Mekzon

Snigel
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Ducati Streetfighter 848
ft skrev:
Haha, jepp! Jag har aldrig riktigt fått det att gå ihop när ultimata svensson-människor som prenumererar på Absolute Music kommer vandrande i T-shirts med punktryck ("Va, har det med punk att göra?!") med nätbrynja över. Detta har inkluderat en kille, 40+, som jag hade som lite av en chef i ett tidigare jobb... :D

Du är en riktig modeguru ft :Bugar Om några år kommer alla att behöva hjälmar som är extra höga på mitten så kammen inte skadas :banana

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Mekzon skrev:
Du är en riktig modeguru ft :Bugar Om några år kommer alla att behöva hjälmar som är extra höga på mitten så kammen inte skadas :banana

Ssssch, de vet inte om mitt dunkla (nåja!) förflutna här än! ;)

/Gandhi

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...