Hejsan. Någon som har bra koll på hur säkerthets kontrollen går till???? Eller har bra koll på hur de går till på uppkörningen... (har läst på vv hemsida men står inget om dettas)
Adda luke_p1988@hotmail.com
Adda luke_p1988@hotmail.com
Du ställer en fråga som en femåring kan besvara med hjälp av en dator, trots att du "visste att tråden skulle bli fuckad", och frågar om JAG fått för många kromosomer?
Inte den skarpaste brödkniven i lådan, månne?
Steg 1 går ut på att visa om du får plats med din penis i avgasröret. Vissa hojar har redan s.k. "slipon", vilket betyder att det finns en inbyggd kondom som man s.a.s. glider på (you slip it on).
När du sedan står med hela paketet inslutet är det dags för steg 2, också kallad "säkerhetskontrollen". Detta går ut på att inspektören varvar med motorcykeln för att se om din pung fladdrar för mycket av luftdraget. Om man har för slapp pung måste man ha suspensoar vid framförande av fordon, eftersom vardera pungkula annars hamnar på var sin sida av tanken. Detta kan naturligtvis vara katastrofalt vid en hård inbromsning.
När du till sist utprovat skyddsutrustning (alltså hjälm, handskar, stövlar, ryggskydd och suspensoar) är det dags för uppkörning. Detta sker vanligtvis bakom ett skjul, där inspektören kör upp något i rumpan på dig. Om du har tur, ett lillfinger. Om du har otur, något större, t.ex. en mindre tvättmaskin.
Står du ut får du ditt körkort. Tänk bara på att köra försiktigt, framförallt om du haft en tvättmaskin uppstoppad i rumpan eller glömt suspen!
Steg 1 går ut på att visa om du får plats med din penis i avgasröret. Vissa hojar har redan s.k. "slipon", vilket betyder att det finns en inbyggd kondom som man s.a.s. glider på (you slip it on).
När du sedan står med hela paketet inslutet är det dags för steg 2, också kallad "säkerhetskontrollen". Detta går ut på att inspektören varvar med motorcykeln för att se om din pung fladdrar för mycket av luftdraget. Om man har för slapp pung måste man ha suspensoar vid framförande av fordon, eftersom vardera pungkula annars hamnar på var sin sida av tanken. Detta kan naturligtvis vara katastrofalt vid en hård inbromsning.
När du till sist utprovat skyddsutrustning (alltså hjälm, handskar, stövlar, ryggskydd och suspensoar) är det dags för uppkörning. Detta sker vanligtvis bakom ett skjul, där inspektören kör upp något i rumpan på dig. Om du har tur, ett lillfinger. Om du har otur, något större, t.ex. en mindre tvättmaskin.
Står du ut får du ditt körkort. Tänk bara på att köra försiktigt, framförallt om du haft en tvättmaskin uppstoppad i rumpan eller glömt suspen!
står inte i mc boken har redan tittat. Vill ha så de står exakt hur och vilka grejjer som ska göras. Någon som har koll på detta?
hahahahahahahahahahahahahaha
och ska du en dag ta racing licens kan du räkna med att en torktumlare kommer köras upp i arslet på dig...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |