mc kapell

Blessed

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2010
Hoj
kawa 10
skulle behöva köpa ett kapell, i fall hojen behöver stå utanför jobbet
ska det vara värmetåligt eller inte? måste ändå in och hämta det, hur länge behöves det för att kunna dra över icke värmetåligt?
låsbart har jag hört, bra eller dåligt?
något annat jag ska tänka på?

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Jag har såna där billiga köpta på lågpriställen och dom klarar ett aphett Supertrapp bla.
Det är mer än mina allvädersbyxor klarar på ett hett rör.

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Jag har värmetåligt å de är så skönt å bra slänga på det direkt man hoppar av... du kan ju glömma att de blir av att du går tillbaks till hojen och sätter på kapellet senare när den svalnat.. de är en bra tanke men de kommer aldrig hända.. tro mig!

Har aldrig sett något kapell med lås på men kan nog tänka mig att de räcker med att knyta fast den runt buken på hojen... ja menar.. vill de ha hojen så tar de nog den oavsett om den är låst eller inte.. Tror inte många snor själva kappelet.. om de vore det som är anledingen..

Quisten

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
cbr1000f-92
Biltemas är faktiskt både billiga och bra.Biltema har även prisvärda produkter... :)
Jag använder min i garaget samt på jobbet.(står ute hela veckan)
Är det en riktigt jävlig stört skur så läcker det några droppar igenom (so what)
Kostar typ 290:-

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Köpte mitt på Ebay!! Smidigt och bra tycker jag. Kostade ca 130 kr inklusive frakt!!

Blessed

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2010
Hoj
kawa 10
jag blir snudd på tårögd, här är man borta en stund och har en massa svar när man är tillbaka! känner mig snudd på manad och bjuda er på öl när vardagsrummet ät klart.
Ska kolla på biltemas, 230kr mot mellan 450-660kr..behöver ju inte göra av med alla pengar på samma ställe.
Tack

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
jag blir snudd på tårögd, här är man borta en stund och har en massa svar när man är tillbaka! känner mig snudd på manad och bjuda er på öl när vardagsrummet ät klart.
Ska kolla på biltemas, 230kr mot mellan 450-660kr..behöver ju inte göra av med alla pengar på samma ställe.
Tack

När det gäller Biltemas kapell som förövrigt är kanon så välj en storlek mindre än vad som är angivet. Storleken är typ baserad på gigantiska glidarhojar.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...