MC-kläder för brudar??

0scar

Guest
...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

ligger inte heller och slickar tanken på en sporthoj så hel-overall känns inte heller så lockande... så vanliga byxor + jacka? dom minsta kill-modellerna funkar ju inte heller... antingen får jag dom knappt över rumpan eller så hade jag fått plats med en hel gubb-mage i dom...

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Väldigt många tjejer verkar köra Arlen Ness. Vet inte vad modellen heter men jag kan leta bilder.

Edit: typ så här. hittade ingen bättre bild

DSC_3198.jpg
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Robin Hood skrev:
2349358
mogwai skrev:
2349312 ...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

Sätt ut en bild på dej så vi får se hur du ser ut ;)
//Robin

Xakt hur skall man annars kunna tipsa ! Upp med en bild nu ! :D
 

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Haha, här var ingen sen med att kräva bild. :D Men få se nu! :p
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
mogwai skrev:
2349312 ...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

ligger inte heller och slickar tanken på en sporthoj så hel-overall känns inte heller så lockande... så vanliga byxor + jacka? dom minsta kill-modellerna funkar ju inte heller... antingen får jag dom knappt över rumpan eller så hade jag fått plats med en hel gubb-mage i dom...

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)


Jag undra det samma, har testat en del men de flesta verkar inte vara skapta för oss med både rumpa och bröst.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
mogwai skrev:
2349312 ...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

ligger inte heller och slickar tanken på en sporthoj så hel-overall känns inte heller så lockande... så vanliga byxor + jacka? dom minsta kill-modellerna funkar ju inte heller... antingen får jag dom knappt över rumpan eller så hade jag fått plats med en hel gubb-mage i dom...

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)

Kolla på www.rideicon.com, vilka som säljer i Sverige står på www.jofrab.se om jag inte minns fel.




.
 

Bifogat

  • showImage.jpg
    showImage.jpg
    28.4 KB · Visningar: 396
  • showImage2.jpg
    showImage2.jpg
    30.5 KB · Visningar: 242
  • showImage3.jpg
    showImage3.jpg
    39.4 KB · Visningar: 155

0scar

Guest
ja ni som önskade en bild....

:arsele

hitta dress till denna....
 

Bifogat

  • bikini.jpeg
    bikini.jpeg
    32.7 KB · Visningar: 220

0scar

Guest
off topic kanske men...

[...men min CBF600 gör bara 30? i nerförsbacke? vad beror detta på? nu så alla ni hoj-kunniga killar... det har väl inte något med ägarinnans fysika tillgångar att göra? (OBS tidigare inlägg...):tomten
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
mogwai skrev:
2349593 [...men min CBF600 gör bara 30? i nerförsbacke? vad beror detta på? nu så alla ni hoj-kunniga killar... det har väl inte något med ägarinnans fysika tillgångar att göra? (OBS tidigare inlägg...):tomten

peta pedalen som sitter vid vänster fot uppåt.
 

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Ort
Strömstad
Hoj
...
Skit i skydden, rena bantningskuren att krascha om man ser ut sådär ju.
Skrapa av ett par kilo....
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
mogwai skrev:
2349312 ...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

ligger inte heller och slickar tanken på en sporthoj så hel-overall känns inte heller så lockande... så vanliga byxor + jacka? dom minsta kill-modellerna funkar ju inte heller... antingen får jag dom knappt över rumpan eller så hade jag fått plats med en hel gubb-mage i dom...

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)

Detta kanske kan vara något:)
http://www.psi-sweden.com/html/index.asp
 

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Ort
med Nysta
Hoj
GSXR 600
mogwai skrev:
2349312

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)

Om det är skinnställ som du är ute efter (vad annars?) så kan jag rekommendera Dainese. Finns både med och utan knäpuckar! Vi är flera tjejer som har det och det funkar för både tuttar och rumpa! :tummenupp
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Mitra skrev:
2349677 Snygga jackor :tummenupp men vilka priser :skrämd ca pris för de översta var 6100:-

Som Redeye säger, köp från USA istället. Jag betalade 5000 kr för min Icon Motorhead Crest och den går väl på 8495 kr eller nåt i Sverige...

.
 

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Lurch skrev:
2349691 Som Redeye säger, köp från USA istället. Jag betalade 5000 kr för min Icon Motorhead Crest och den går väl på 8495 kr eller nåt i Sverige...

.

Fast du hade ett finare sätt att säga det på. :D
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
bikebabe skrev:
2349690 Om det är skinnställ som du är ute efter (vad annars?) så kan jag rekommendera Dainese. Finns både med och utan knäpuckar! Vi är flera tjejer som har det och det funkar för både tuttar och rumpa! :tummenupp


Hmm ska man inte vara rätt kort för att kunna ha deras damställ? Har för mig att jag har sett att deras längd är 168 cm men är inte säker.
 

0scar

Guest
tackar tjejer! (och grabbs som kom med tips..)

:) ska kolla upp ställerna nu nämde! :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top