MC-kläder för brudar??

Gick med
14 Oct 2005
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
mogwai skrev:
2349585:D ja ni som önskade en bild....

:arsele

hitta dress till denna....
Ja, i så fall...

tent20.jpg

:tummenupp

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Lycka till! :) Jag måste säga att det finns ju nästan en hel del tjejer med hojintresse, när jag körde upp var det hela 50% från min trafikskola som var tjejer och här på forumet ser man också en hel del kvinnofolk, och sen egna flickan också. Grymt trevligt, men förvånande.

War-psycho skrev:
2349758 Ja, i så fall...

tent20.jpg

:tummenupp

Det där är ju bara trosorna, ska du hitta klädesplagg blir det något i stil med:
Ogge_CircustentinLandscape.jpg

Last edited:

Kneedrag

Guest
jag kolla häromdan mc moto.de på damställ. http://www.fc-moto.de/

ska leta upp stället så du får en länk o bild

ARLEN NESS 1795 AN Kangaroo Lady
Preis : 499,95 EUR

Berik 1843 Lady
299,95 EUR

Last edited:

0scar

Guest
tack men.....

är inte ute efter hel-ställ! och helst inte skinn heller... vill ha allround-grejor just nu, jacka och byxor så jag slipper krångla på mig svettig läbbig skinnställ en varm dag. :)

har hittat förresten, blev förälskad i ICON-prylar så en sådan blir det så småningom.. (jacka alltså). Annars bidde det en jacka i brudmodell från Blackstreet (kort modell, men insvängd så jag slipper sladdret runt midjan.)

byxor från jofama! fanns både i "wide-load-variant" och normal, och den normala satt perfekt. tajt utan att bli obekvämt på hojen... :)
och knä-skydden satt där dom skulle, även när jag stod upp :yoparty (korta ben......)

tack för all hjälp!

off topic- info, ni som handlar i MC-affären i Lomma! den ska flytta nu under vintern... troligtvis till lund. så kolla adress innan ni ska dit. surt om man kommit fram och inser att den är borta... :va

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
Mitra skrev:
2352243 Blir lite kallt att åka i :tungan. Plus att om man har otur så får man så fina märken att visa upp :rolleyes:

Det ska vara snyggt (för oss att titta på, givetvis...), inte bekvämt/varmt/säkert...:Rockbanan

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mitt Dainese rymmer faktiskt hela rumpan och det skulle få plats mera tuttar i jackan om jag hade några...

Så nu har du rekommendation nr 2 på nämda märke, trots att du hittat ett ställ som passar...

Mitra skrev:
2349752 Hmm ska man inte vara rätt kort för att kunna ha deras damställ? Har för mig att jag har sett att deras längd är 168 cm men är inte säker.

Jag är 178 och det jag har passar på längden med.:D

Last edited:

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Hoj
...
Nån som vet hur kvalitén är på Icon's skinngrejer?

Om man beställer från Kneedraggers, får man pynta moms och grejjer då?
Hur funkar det?

Finns det annars för snygga kläder till brudar?

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
M:et skrev:
2349322 Väldigt många tjejer verkar köra Arlen Ness. Vet inte vad modellen heter men jag kan leta bilder.

Edit: typ så här. hittade ingen bättre bild

DSC_3198.jpg
Såg precis fjolårets version av det stället (samma färger och utseende) reas ut för 4 papp i en lokal butik.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag kör i Spyke, tycker de sitter kanon! Har ett damställ i modell Droid, visserligen ett par år gammalt. Finns bilder i min profil.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Lorge skrev:
2392647 Nån som vet hur kvalitén är på Icon's skinngrejer?

Om man beställer från Kneedraggers, får man pynta moms och grejjer då?
Hur funkar det?

Finns det annars för snygga kläder till brudar?

Kvaliten är prima!, har själv kört med icon byxor,handskar,jacka och änvänt de redan 1000mil+ denna sommar är väldigt nöjd med icon kläderna.

Visst du åker säkert på moms m.m om du inte har någon som packar om grejerna i usa m.m och skriver gift + 50$ värde

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
mogwai skrev:
2349312 ...som ser ut som brudar. Med både rumpa och bröst... och gillar inte att ha byxorna uppe vid revbenen (dam-modellerna med sjukt hög midja).

ligger inte heller och slickar tanken på en sporthoj så hel-overall känns inte heller så lockande... så vanliga byxor + jacka? dom minsta kill-modellerna funkar ju inte heller... antingen får jag dom knappt över rumpan eller så hade jag fått plats med en hel gubb-mage i dom...

nåt speciellt märke som brukar ha god passform? :)

Själv har jag Arlen Ness Claw, det raceställ som med guld som visades på bild i tråden. Det sitter som gjutet, trots att jag är kurvig... ;) :tummenupp Rekommenderas! Men svårt att få tag på, enär det utgått... AN har inte heller några hela ställ för damer i år. Kan ju hoppas att det kommer till nästa år. :)

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Bering har en hel del prylar för tjejer. Jag har själv en jacka därifrån som jag är nöjd med. Dessutom har de helt ok priser. Deras kläder går bl.a. att beställa härifrån bering-shop.de

Ewwe

Brrrrruuummmm
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Aprilia mille R
Jag kör med ett Alpinestars tx-1 Stella.Tycker själv att det är bra passform och snyggt.

Bifogat

• skinnställ.jpg
    skinnställ.jpg
    59.9 KB · Visningar: 93
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024