Stockholms MC-varuhus, AVA och glöm inte MC-boden är mina tips. Har fått upp ögonen på MC-boden hyfsat nyligen. Tyckt att det varit en rörig affär. Mycket prylar på ett litet utrymme. Men sen jag börjat kliva in där så har jag alltid blivit VÄLDIGT bra emottagen. Det i min värld skulle jag säga är favoriten inne i stan idag. Annars MC-Varuhuset och AVA.
Har handlat några gånger på Handelsboden ute i Kungens Kurva. Totalslutade efter att ha blivit ohyggligt dåligt behandlad när jag skulle reklamera ett par hojkängor som hade gått sönder omedelbart. Tog månader innan något hände och det enda som hände var att jag fick reda på att butikschefen inte ens försökt reklamera dojorna hos tillverkaren...... Han SKET i det helt enkelt. Och så gör man inte. Efter att det gått för långt tog flera andra ur personalen tag i det hela och jag fick välja ut ett par andra dojor som inte var samma modell som jag köpt från början. Men då hade det gått flera månader, det var höst, jag hade köpt ett par andra dojor på MC-Varuhuset och det slutade med att jag gav bort dom dojor jag fick istället för dom jag köpt på Handelsboden till en kompis. Butikschefen försökte skylla allt på mig. Det enda jag gjorde var att dra på mig originalkängorna hemma, drog igen dragkedjan på höger dojja och då gick den sönder...... Och själv försökte han inte ens reklamera dojorna. Feltillverkad dragkedja. Hur svårt ska det vara egentligen?