Mc klubb

Status
Ej öppen för fler svar.

Nightwalker

Darkness Riders
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Rgf
Yes, tackar, Försöker få den så seriös som möjligt. Säg till om det är något som bör läggas in som skulle passa!!! Vi söker sedan medlemmar som skulle platsa tills i sommar. Bara att höra av sig, om båda delarna

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Nightwalker skrev:
Yes, tackar, Försöker få den så seriös som möjligt. Säg till om det är något som bör läggas in som skulle passa!!! Vi söker sedan medlemmar som skulle platsa tills i sommar. Bara att höra av sig, om båda delarna

Du kan ju börja med att ta bort "Hitler"... fånerier

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag namnet var bland det löjligaste jag hört.
Sidan var inte vacker ALLS väldigt jobbig design och dåligt upplagt med menyer och sånt.
Orkar inte klaga mer nu :).

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hojlös för tillfället =(
marcus_136 skrev:
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag namnet var bland det löjligaste jag hört.

Sant.

Innehållet (informationen) känns iallafall seriös men "Hur drar jag snuten" och medlemmar som kallas Hitler skulle man ju kunna skippa...

Nightwalker

Darkness Riders
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Rgf
Okej, har någon av er grabbar försökt göra hemsida själva någon gång? nje jag tror inte de. och om ni nu har de så skulla jag vilja se den fina designen på den, och föressten förstår ni inte va lite skoj läsande innebär? det srå ju för i helveta att de e ironi. :kocko

Solid snake

Guest
Nightwalker skrev:
Okej, har någon av er grabbar försökt göra hemsida själva någon gång? nje jag tror inte de. och om ni nu har de så skulla jag vilja se den fina designen på den, och föressten förstår ni inte va lite skoj läsande innebär? det srå ju för i helveta att de e ironi. :kocko

Gå in på www.fiddy.se så har du kommit in på marcus_136's hemsida.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Den sidan har ja inte sett innan den var välldigt snygg och proffisionell. (stavning)

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Nightwalker skrev:

Om jag inte minns helt tokigt så är menyn där i början sådana färdiggjorda knappar från något macromedia-program?
Sen så ser det lite profsigare ut ifall du gör thumbnails av dom stora bildera så du inte har samma bild att klicka på som den stora.

Nåväl, det är massa annat som också skulle kunnas greja till.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Nightwalker skrev:

Ja, jag gjorde en 125cc sida en gång. Kan inte lägga upp den för den är på ca 50 meg. Teknisk info om alla hojar + bild tar ganska mycket plats =). Men jag tog en print screen :). Vet inte vad ni tycker om den dock men jag gjorde den mest för att lära mig göra hemsidor lite.

Bifogat

• 125cc.tk.JPG
    125cc.tk.JPG
    126.4 KB · Visningar: 113

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Padde skrev:
Ja, jag gjorde en 125cc sida en gång. Kan inte lägga upp den för den är på ca 50 meg. Teknisk info om alla hojar + bild tar ganska mycket plats =). Men jag tog en print screen :). Vet inte vad ni tycker om den dock men jag gjorde den mest för att lära mig göra hemsidor lite.

Den där ser tusen gånger bättre ut, faktiskt! :tummenupp

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Nightwalker skrev:

Du tål inte kritik va?

Martin >> Fuck you, upp med sidan någonstans! Vi får fixa plats nånstans. DJM?

Solid snake

Guest
Itacha75 skrev:
Du tål inte kritik va?

Martin >> Fuck you, upp med sidan någonstans! Vi får fixa plats nånstans. DJM?

Annars var det padde som hade gjort den, men men, man ska väl ha fel nån gång... :hihi

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Du sa att vi skulle komma med förslag, so we did, och sen lipar du att vi aldrig skulle kunna göra en sån fin sida?
Har du medlemmar som heter Hitler och tips för att dra snuten på en sida som du säger att du vill ha så seriös som möjligt så lär det ju va tomt där uppe?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept