superbeast
2-fast-4-you
nope!va inte riktigt säker men tyckte ja såg en liten moped va på va till jobbetp.grip skrev:Just det, kubbe hette det ja.
( Såg du att det va mig du mötte på Fridhemsgatan förut idag ?? )
nope!va inte riktigt säker men tyckte ja såg en liten moped va på va till jobbetp.grip skrev:Just det, kubbe hette det ja.
( Såg du att det va mig du mötte på Fridhemsgatan förut idag ?? )
Nope men pga allmänhetens nyfikenhet tänkte vi inte namnnämna alla platser...vi måste ju få busa en stund i lugn o ro..men det är faktiskt tillåtet där..superbeast skrev:äre hudik du menar äre körning där i helgen åzå i så fall är ju det
haha,jo förstod nästan det ,men jag blir inte med ikväll pga ett av mina andra intressen ,hörde av legenden vart ni skulleannsan_r1 skrev:Nope men pga allmänhetens nyfikenhet tänkte vi inte namnnämna alla platser...vi måste ju få busa en stund i lugn o ro..men det är faktiskt tillåtet där..
annsan_r1 skrev:Nope men pga allmänhetens nyfikenhet tänkte vi inte namnnämna alla platser...vi måste ju få busa en stund i lugn o ro..men det är faktiskt tillåtet där..
Abloy skrev:Har svaret på din ekvation.
Jag har tid att köra men inte råd att försäkra, du har råd att försäkra men inte tid till att köra. Alltså gör vi så här . Du försäkrar din hoj och sen står jag för körandet. Gud vad enkelt och bra allt blev. .
kan inte göra annat än att hålla med borde hojja mer å öla mindre ,men vi hade jävligt kul igår hos abloy dock mindre kul i superbeasts huvud idagOldman skrev:Vart tog uppslutningen vägen!!! Vi skulle träffas hemma hos mig?? eller blev det flaskan!!! Skälv for jag och HärnöAnte och Jonas upp till Hänösand och mötte upp två stycken sporthojar, sen bar det upp till Kramfors ( Nyland ) Där fick 1000 r bekänna vad den tål. Nu får ni FAAN i mig sluta att festa och börja åka hoj!!! Nog måste det va bra mycket festligare att köra på slangen och kurviga vägar!!! en att ha ont i huvudet och må dåligt hela dagen Eller???. Grattis Ullis till ditt nya köp ( R 1 ) . Spola flaskan och kör sporthoj i ställe, och var klar i knoppen??? Skyll inte på regn, det var kanonväder i Nyland HärnöAnte ringde och kollade vädret,Strålande Sol och 4 timmars lekande, bra mycket skojigare en att ha ont i skallen och ha för mycket promille i blodet. .
Oldman skrev:Vart tog uppslutningen vägen!!! Vi skulle träffas hemma hos mig?? eller blev det flaskan!!! Skälv for jag och HärnöAnte och Jonas upp till Hänösand och mötte upp två stycken sporthojar, sen bar det upp till Kramfors ( Nyland ) Där fick 1000 r bekänna vad den tål. Nu får ni FAAN i mig sluta att festa och börja åka hoj!!! Nog måste det va bra mycket festligare att köra på slangen och kurviga vägar!!! en att ha ont i huvudet och må dåligt hela dagen Eller???. Grattis Ullis till ditt nya köp ( R 1 ) . Spola flaskan och kör sporthoj i ställe, och var klar i knoppen??? Skyll inte på regn, det var kanonväder i Nyland HärnöAnte ringde och kollade vädret,Strålande Sol och 4 timmars lekande, bra mycket skojigare en att ha ont i skallen och ha för mycket promille i blodet. .
Det kan inte vara så svårt att vi Timrå kliver av forumet och startar ett eget forum!!!! . Vilken dag det blev??? 4 timmar lek på slangen och 6 st hojåkare från Timrå och 5 st från Nyland. När orkar ni följa med!!! Det är så jää roligt att träna med ett sådant busgäng?? följ med nästa gång!! Men det blir jää sent, vi var hemma klockan 24-00. Bana i morgon!! vi ses där om ni är nyktra och fräscha efter helgen!!!. Spola flaskan och kör på slangen och kurviga vägar.Abloy skrev:Tack för igår, blev ju en trevlig heldag i sporthojens tecken.
Vi blev ett bra gäng igår, räknade till 31 hojar när vi stod i kortegen, sen saknade vi en bunt Timrå-åkare. Om ni inte skärper er så måste vi ta bort Timrå från forumnamnet
Efter kortegen blev det en sväng till Liden med 17 sporthojar, för att avsluta turen med en burgare på hojkåken.
Ha en trevlig natt på er. Du måste bara följa med nästa gång vi far till Nyland!! Faa vad roliga typer det bor där. Hör av er i morgon!!!.Legenden skrev:Håller ju faktiskkt fullständigt med dej Oldman! Alko o hojåkning rimmar ju ganska illa..ehumm..
Hade inte jag o Loopen ett födelsedagsbarn att gratta så hade vi UTAN TVEKAN hängt med!!
Obs! Vi drack ingenting, utan åkte hojen hem från kaffet o tårtan
Grattar även här då till nya hojjen Ullis!!! Synd att du inte e kvar i Gixxergänget längre bara..hehe
164 på rullen skrev:Det hade varit skitkul å hängt med men ni åkte ju sååå sent, när man jobbat på dagen sen dött av kopplingsasbest i kortegen så vill man va sig själv för en stund
Sedan hade jag också ett kort samtal med min fru om min fysiska hälsa å vad den skulle utsättas för om jag ej kom hem på utsatt tid =
Tänkte ni köra bana på mån fast det är röd dag ? Är den öppen ?
Skulle han ha nån tårta Gammgubben ?
När jag tänker efter så är ju jag ännu äldre ( Suck )
Oldman skrev:Ha en trevlig natt på er. Du måste bara följa med nästa gång vi far till Nyland!! Faa vad roliga typer det bor där. Hör av er i morgon!!!.
tänkte fara upp ja åzå vilken tid tänkte ni åka?Legenden skrev:Vi hör av oss i dag!!
Hade tänkt o vårda kamelen lite under dagen o sen ta oss upp till banan i eftermiddag. Ninja 750 (Tobbe) har ju tjatat om o få hänga med.
Så vi tänkte tom. ta med oss kaffe upp mm..hehe..
Det är väl bana som vanligt i dag vad jag har hört iaf.
superbeast skrev:tänkte fara upp ja åzå vilken tid tänkte ni åka?
annsan_r1 skrev:Han sitter här och väntar på prinsessan.....
Han frågar vem det är som styr i ert hem...han undrar varför du aldrig är ute och åker eller hör av dig..får du inte eller? ;=)
Kör hon med kyskhets bälte på dig också hi hi hi
Ullis skrev:Tack både mr Oldman & Los Legendos för att ni uppmärksammat mitt fina köp & grattat mej. Jag e såååååå nöjd & gla.
Givet vill jag lägga in en motgratulation till er båda & Anki också såklart, vad det gäller hojköp. Alla har vi gjort fina affärer i veckorna
Kortegen fick jag offra, då jag hade en bit att åka för att hämta hem härligheten. Men men, jag siktar på nästa år istället.
Ullis skrev:Tack både mr Oldman & Los Legendos för att ni uppmärksammat mitt fina köp & grattat mej. Jag e såååååå nöjd & gla.
Givet vill jag lägga in en motgratulation till er båda & Anki också såklart, vad det gäller hojköp. Alla har vi gjort fina affärer i veckorna
Kortegen fick jag offra, då jag hade en bit att åka för att hämta hem härligheten. Men men, jag siktar på nästa år istället.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|