Anciol
Bitterfitta MC
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hej alla glada hojåkare!
Jag och Metkallica ska slå våra hojar ihop den 18 aug i Torsångs kyrka.
Kl 16 börjar vår vigsel och den är alla välkomna att närvara vid.
Efter den, vid ca 16.30-17.00 vill vi att så många som möjligt åker med oss från kyrkan till Tyllsnäs Udde där vi ska ha vår bröllopsmiddag med våra nära och kära. Vi åker antagligen via Torsång-Nyckelby-Mjälga-Tyllsnäs.
När ni är på plats, så leta efter turledaren, Christer "Kawaski" Montelius. Han kör en grön zx9r med en gigantisk flagga därbak. Han kommer att åka före bilen och efter den kommer resten av alla hojar. Det kommer att gå i laglig fart eftersom bilen vi åker i inte är världens fartmonster.
Hoppas på bra uppslutning och en kanondag med mycket däcksrök!!
Jag och Metkallica ska slå våra hojar ihop den 18 aug i Torsångs kyrka.
Kl 16 börjar vår vigsel och den är alla välkomna att närvara vid.
Efter den, vid ca 16.30-17.00 vill vi att så många som möjligt åker med oss från kyrkan till Tyllsnäs Udde där vi ska ha vår bröllopsmiddag med våra nära och kära. Vi åker antagligen via Torsång-Nyckelby-Mjälga-Tyllsnäs.
När ni är på plats, så leta efter turledaren, Christer "Kawaski" Montelius. Han kör en grön zx9r med en gigantisk flagga därbak. Han kommer att åka före bilen och efter den kommer resten av alla hojar. Det kommer att gå i laglig fart eftersom bilen vi åker i inte är världens fartmonster.
Hoppas på bra uppslutning och en kanondag med mycket däcksrök!!