Min penis kommer inte bli större för att jag har en uber-delux-mega-charger-5000, fast om den blev det skulle de ju lätt vatt värt de extra pengarna!
En klämma i vardera pungkulan och på med pulsladdning/avsulfatering så....
Min penis kommer inte bli större för att jag har en uber-delux-mega-charger-5000, fast om den blev det skulle de ju lätt vatt värt de extra pengarna!
SATAN!! De trodde jag!!!
Handlar inte om att det är dyrt, tycker mer det handlar om att det är onödigt mycket pengar för en (tråkig)Pryl, lägger heller mellanskillnadem på ngt annat kul som bensin till hojjen än att slänga ut det på ngt som jag kommer annvända 1 gång om året om ens det.
En klämma i vardera pungkulan och på med pulsladdning/avsulfatering så....
Men du vi känner inte ens varandra är det verkligen proper att komma med så skamliga förslag?
Faen vad snålvattnet rinner till ibland, klaga på en femhundring o snacka elräkningar när man har mc som intresse, det är ju som att fisa i en galax.
Bekvämlighet o kvalitet får kosta lite extra.
Du kan ju inbilla dig att jag raggar på dig, jag intresserar mig bara för tjejer.
Det var ju du själv som sa att du lätt skulle lägga pengar på en förstoring, alltså måste du vara klent utrustad från början och folk med sådana problem tycker jag synd om, därav mitt råd till dig...
Inbillar mig? Det var ju du som kom med förslag om S&M lekar!
Och jag skrev inte att jag skulle lägga pengar på det utan att det skulle lätt vara värt 600kr!, och det finns ju bara ett sätt för dig o ta reda på om jag är klent utrustad sötnos
Visa veken!
jag vågar inte lägga ut sånna bilder på internet! :blyg
Jag fick en inre bild av en tolvvolts likströmsprob med en ozondoftande aura av ljusblåa blixtar från statisk elektricitet
Själv har jag min stående inne i rumstemperatur, stoppar i en 79kr laddare (biltema) då o då några minuter i veckan.
Själv har jag min stående inne i rumstemperatur, stoppar i en 79kr laddare (biltema) då o då några minuter i veckan.
Du kan ju dubbla din batteriunderhållsbudget med en timer som slår på 15 min/vecka och få ett helautomatiskt system!
Bäst förvaring för ett batteri är om du laddar det fullt o sen slänger det i frysen , om du nu inte har möjlighet till kontinuerlig underhållsladdning. På våren tar du fram det , låter det tina o laddar det igen innan du sätter det i hojen.
Ju lägre temp , desto mindre självurladdning !
Småbatterier man har hemma , förvaras i kylskåpet...eller om man har plats i frysen..
Bäst förvaring för ett batteri är om du laddar det fullt o sen slänger det i frysen , om du nu inte har möjlighet till kontinuerlig underhållsladdning. På våren tar du fram det , låter det tina o laddar det igen innan du sätter det i hojen.
Ju lägre temp , desto mindre självurladdning !
Småbatterier man har hemma , förvaras i kylskåpet...eller om man har plats i frysen..
är det så! trodde bara det var en myt.
annars vad är det i garaget som är skadligt för batteriet? kylan trodde jag :S det är väl inte bra för mc batteriet att bli fryst?
hmm ska det bli en ctek eller batteribank? om man ska tänka som vissa dårar här på sh så är ju dyrast bäst så det är nog optimalt att skaffa en batteribank för dyrast e bäst har jag lärt mig på denna sida!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|