Mc-lift

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Tjenixen hittade en mc-lift på karlssons i västervik idag, 499:- klarade 688kg och kunde lyfta 130-480 mm, låter det vettigt? Vet inte hur låg min nya gixxer k2 är, tror ni man kommer under hojen med den liften? Verkar vara ett bra pris.

De hade även 4l 5W-50 Mobil 1 Rally Formula helsynthet för 295:-, tror ni bettan mår bra av den?

Trevlig helg :öl

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Tjenixen hittade en mc-lift på karlssons i västervik idag, 499:- klarade 688kg och kunde lyfta 130-480 mm, låter det vettigt? Vet inte hur låg min nya gixxer k2 är, tror ni man kommer under hojen med den liften? Verkar vara ett bra pris.

De hade även 4l 5W-50 Mobil 1 Rally Formula helsynthet för 295:-, tror ni bettan mår bra av den?

Trevlig helg :öl

Om du menar bilen med Bettan så mår hon alldeles utmärkt av den oljan... Men jag har lite undran över lyften, är själv sugen på en sådan.

Ymmot

Gårdsherre
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
ban-ninja, jordsprättare å farsans RD350
Undrar bara hur ni tänkt lyfta era hojjar med den lyften. Fungerar dåligt att lyfta mot avgassystemet....:va

Sniper

Guest
Den liften du har tittat på är nog en sådan som är till glidare, ganska odugliga
till en sporthoj!

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Den liften du har tittat på är nog en sådan som är till glidare, ganska odugliga
till en sporthoj!

jo jäkligt sant det är en sån man sätter undertill som sagt och sen pumpar upp, kan vara svårt med avgassystemet, får ta en extra titt på det.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...