Red skrev:Tänker han skydda kolfibern på något sätt? typ nita en plåt under eller nåt?
Annars kanske man får byta för ofta.
Bilder kommer
Arctic#1 skrev:Det tror jag inte han har tankt på..han borde nog ha en titan eller alu slip on då?
Bomanrd skrev:Ok, då slänger jag upp filmen. Man får iallafall en liten uppfattning om hur det låter och ser ut. Hehe, när jag ändå var i farten så hittade jag ett filmklipp med polarens förra Audi 80. Lördagskväll och inget och göra så kom vi på att vi skulle styla bilen. Så på med alutejp och tapeter som "viperränder", vinge av kartong och navkapslar av tejp. Sen så måste man också kunna burna och det orkade inte bilen med. Så för att hjälpa till så fyllde vi spolarvätsketanken med olja och drog ut slangen så den sprutade på ena framhjulet. Men bilen var så seg så den knappt orkade spinna nu heller. Audi 80 den fulaste, segaste och äckligaste bilen som finns.
Så här är filmen, ca20mb divx format uppladdad på sporhojs ftpen i bilfilm mappen.
Humm sporthojs ftpen verkar vara nere konstigt att det funkar att ladda upp?
R2 skrev:kolla med Hannez, han har en hojdämpare på sin Civic..
hållundan skrev:Raggare...
Coola Ola skrev:Tappade han ingen effekt på det? 2-takt brukar ju vara känsliga för ändringar i avgassystemet.
HanneZ skrev:1859130Ja jävlar va fett me ballt! Jag äger ströget så att säga!
Nä jag köpte bilen så här, ljuddämparen va väl sönderrostad så dom slängde på nån. Kommer inte ihåg vilket märke de va men de funkar bra! Besiktningen klagar inte heller.
Som ett as, såldes igår.2fast4hjo skrev:2218844Går den fortfarande bra HanneZ
HanneZ skrev:2218852Som ett as, såldes igår.
Säker på det? Köparen hade kollat upp bilen och den hade rullat i trelleborg en längre tid innan killen som ägde den innan mig hade den.2fast4hjo skrev:2218856
(förtydligande till er andra som läser så har denna bilen varit i min ägo för x antal år sedan)
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |