fetsladd
Ny medlem
- Gick med
- 29 Nov 2004
Tjena!
Kombinera besöket på MC-mässan i Stockholm, med att göra bra pryl-affärer och träna inomhus för dej som är sugen i Gokarthallen Södertälje.
Dax att köpa eller sälja lite Supermoto-prylar.
Vill du köpa eller sälja kläder, hjälmar, värmare, tält, verktyg, fälgar, däck, motorer, plast, slip-on, slirkoplingar, trimprylar, fjädring, hoj, bromsar mm mm.
Är du intresserad av att ställa ut dina prylar för försäljning!Då kommer du till Gokart & Äventyrs Center i Södertälje 25/1
Vi startar bytardagen 14.00 och stänger 21.00
- anmäl dig HÄR (för placeringsplanering)
- Var på plats senast 14.00
- kostnad 100kr per person/utställare
- Utrymmet ca: 2x2m.
-MÖR RACING kommer vara på plats med Heta Supermotonyheter.
- Storbilds-TV, Fika, Varma mackor/Korv, träffa dina konkurenter inför säsongen.
- Svemo-Representant på plats
Gokartuthyrning sker mellan 12-17 och vi har kanonpris för er som vill köra kart 80kr/10min.
Anmäl er här till GOKARTTÄVLING KL:16.00 . 10min tidskval + Final 20varv
200kr
Vi kör vanlig Supermoto-träning från 17-21.00
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196230
Kombinera besöket på MC-mässan i Stockholm, med att göra bra pryl-affärer och träna inomhus för dej som är sugen i Gokarthallen Södertälje.
Dax att köpa eller sälja lite Supermoto-prylar.
Vill du köpa eller sälja kläder, hjälmar, värmare, tält, verktyg, fälgar, däck, motorer, plast, slip-on, slirkoplingar, trimprylar, fjädring, hoj, bromsar mm mm.
Är du intresserad av att ställa ut dina prylar för försäljning!Då kommer du till Gokart & Äventyrs Center i Södertälje 25/1
Vi startar bytardagen 14.00 och stänger 21.00
- anmäl dig HÄR (för placeringsplanering)
- Var på plats senast 14.00
- kostnad 100kr per person/utställare
- Utrymmet ca: 2x2m.
-MÖR RACING kommer vara på plats med Heta Supermotonyheter.
- Storbilds-TV, Fika, Varma mackor/Korv, träffa dina konkurenter inför säsongen.
- Svemo-Representant på plats
Gokartuthyrning sker mellan 12-17 och vi har kanonpris för er som vill köra kart 80kr/10min.
Anmäl er här till GOKARTTÄVLING KL:16.00 . 10min tidskval + Final 20varv
200kr
Vi kör vanlig Supermoto-träning från 17-21.00
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196230
Bifogat
Last edited: