Den var inte med på en av dom stora mässorna i England för några veckor sedan så att den skulle infinna sig i Stockholm tycker jag verkar osannolikt, speciellt med tanke på hur mycket mindre mässan blivit dom senaste åren.
Med det sagt kommer jag ändå åka dit för att träffa lite folk och ta några öl. Pucken, katana83 och Nisse Hult är några jag gärna träffar igen och tar en öl eller två med. Sen skulle det vara skitkul att titta in i Toymans monter och surra där lite.
Ska självklart dit, bor bara några minuter därifrån. Blir dessutom första mässan för mig
Då är vi två!
Nån som vet om man kan komma dit, pynta o gå in eller kommer man behöva köpa plåtar innan? Tar de slut?
varför känns det som att suzuki är enda märket som inte kommer finnas representerat?!
va i helvete... här byter man från italienskt till ngt "vanligare" å så finns dom inte ens med på mässan när flertalet italienska märken är där
Njaa vetefan, hur spännande är det att torrbryta hojar?
Själv skulle jag hellre se mc-live som var 2010 i barkarby igen.
Otroligt mkt roligare att provköra alla nya modeller.
Det har du rätt i. 2012 så ställde han ut under "Toymans Superbikegarage". Svårt att söka fram utställare på årets sida. Kanske inte är klart med alla monterplaceringar ännu.
Tony är flitig bloggare och skribent här på sporthoj, se bla hans inlägg på http://www.sporthoj.com/blogg/?inlaggid=5597 kring detaljer om hans utställning på mässan.
Vilken tur att man har fler hobbys än hojåkningOch jag vill hellre till Isle of Man än till mc-mässan, päron och äpplen vettu...
Kom igen nu, i januari i Sverige finns det inte mycket annat som gläder ett bikerhjärta. Å sen bor du i Solna, en halvtimme från det största evenemanget i mc-Sverige!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari