Varje dag tror jag det var. Vi har första kval på fredag, mässan tror att det är på lek men inte fasen heller. Ni vet vad man säger om andra plats...
Ser fram mot diskussionen!
It's all fun and games until the red lights go out.
Varje dag tror jag det var. Vi har första kval på fredag, mässan tror att det är på lek men inte fasen heller. Ni vet vad man säger om andra plats...
Ser fram mot diskussionen!
Ni vet vad man säger om andra plats...
Harley Davidson kommer inte vara med på mcmässan i år, http://mcmassan.se/hem/
Ni vet vad man säger om andra plats...
Ptjaa, hoppas på mer folk under helgen då, blir lite långtråkigt annars.Var där i dag. Extremt lite folk. Inget nytt som jag blev upphetsad av i alla fall. Kändes avslaget, men det säger jag efter varje mässbesök ...
Garanterat. Inte i form av en riktig produktionshoj (de börjar skickas ut i februari), men väl någon av prototyperna. Allt annat vore tjänstefel av Yamaha.
Ni som varit där, det står "provkörning" på hemsidan. Är det verkligen det? Var? Där de har uppvisningar?
Aha... där föll idén om att dra dit i full mundering ihop som ett korthus.Yes i uppvisningshallen. Mest mopeder/scootrar.
Ni som varit där, det står "provkörning" på hemsidan. Är det verkligen det? Var? Där de har uppvisningar?
De såg allt ut som produktionshojar, de 3 som stod där
En Röd/Vit, en Blå/Vit och en M
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |