fazerfun
Gudomlig sporthojare
Alltid kul att trava runt på mässan (blev två besök), känns som liten säsongsstart mentalt.
Rent allmänt var det mycket välkänd skåpmat från de stora tillverkarna tycker jag. Det är fortfarande BMW och KTM som känns mest innovativa efter att ha flyttat fram sina positioner ett antal år.
Mina highlights:
Kawa H2: tja varför skulle man INTE ha 300 hästar?? Cool med enkelsving men vem designade fälgen? Biltema?
R1: lovande men var designavdelningen bakfulla när de ritade fronten?
BMW RnineT: i vardagsrummet, bara för att den är så jävla ball.
GSXR 1000: Kul att de är tillbaka i MotoGP men som gammal gixxertorsk skär det lite i mig att man låtit konkurrenterna komma ifatt och förbi på gatan. Tom monterpersonalen tillstod att det var svårt att hitta riktigt tunga argument för att köpa modellen såvida man inte var märkesfrälst. ABS 2015...nähä??
CBR 1000 RR: Sedan länge en av marknadens mest kompletta supersporthojar. Sluta finputsa, släpp sargen och ge oss en ny modell -gärna med V4.
MV Augusta Dragster: Ja vad säger man....porr!
Ducati Scrambler: modigt och helt rätt tänkt
Ducati 1299 Panigale S: behöver jag verkligen motivera det?
Aprilia: Fantastiska, vackra hojar som fortfarande lider av usel generalagent och trötta åf: 3 månaders väntan för en backspegel, 2 månader för en blinkers....bra jobbat Probike
Sen är ju Toymans samling av WSBK vinnare alltid en fröjd att skåda.
Rent allmänt var det mycket välkänd skåpmat från de stora tillverkarna tycker jag. Det är fortfarande BMW och KTM som känns mest innovativa efter att ha flyttat fram sina positioner ett antal år.
Mina highlights:
Kawa H2: tja varför skulle man INTE ha 300 hästar?? Cool med enkelsving men vem designade fälgen? Biltema?
R1: lovande men var designavdelningen bakfulla när de ritade fronten?
BMW RnineT: i vardagsrummet, bara för att den är så jävla ball.
GSXR 1000: Kul att de är tillbaka i MotoGP men som gammal gixxertorsk skär det lite i mig att man låtit konkurrenterna komma ifatt och förbi på gatan. Tom monterpersonalen tillstod att det var svårt att hitta riktigt tunga argument för att köpa modellen såvida man inte var märkesfrälst. ABS 2015...nähä??
CBR 1000 RR: Sedan länge en av marknadens mest kompletta supersporthojar. Sluta finputsa, släpp sargen och ge oss en ny modell -gärna med V4.
MV Augusta Dragster: Ja vad säger man....porr!
Ducati Scrambler: modigt och helt rätt tänkt
Ducati 1299 Panigale S: behöver jag verkligen motivera det?
Aprilia: Fantastiska, vackra hojar som fortfarande lider av usel generalagent och trötta åf: 3 månaders väntan för en backspegel, 2 månader för en blinkers....bra jobbat Probike
Sen är ju Toymans samling av WSBK vinnare alltid en fröjd att skåda.