Mc mässa Danmark???

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Har hört att det ska vara en Mc mässa i Danmark, är det någon här som vet något om den?? Är den stor etc?? Någon som har någon hemsida?? Jag har letat både här på Sporthoj och altavisa men jag hittade inget så ni får ge mig info nu. :Bugar

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Bara för att jämföra storleken på de olika mässorna. Hur många tusen m2 var mässan i Stockholm? På denna ska det finnas 5000m2med Hojar och delar och tillbehör etc.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ånej, ända bort till Danmark far jag inte för en mässa. Betydligt närmare till Norge, Finland eller Ryssland härifrån.

Woland

Ale och grappa framför Bud och sake
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
På gång!
Liten?

Är inte utställarlistan väl tunn? Någon som varit där tidigare år? Eller är detta första gången den går av stapeln?

/W

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Ska eventuellt dit!

Eventuellt tar man sig dit o checkar lite,man kan ju passa på att ta den en fredag eller tidig lördag så har man ju lite nytta av att gå på ströget oxå o eventuellt kan där slinka ner nån goa beer oxå.
Har varit tidigare på mc mässa i Danmark,den var väl sådär men denna gången är det i andra hallar o så bara nån min gångväg från huvudtågstationen i Köpenhamn vilket det inte var förra gången.
Danskarna borde ju med tycker man kunna ställa till med en rejäl mässa om det hålls i en huvudstad tycker man.

Knorten

NCS
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Grön ZX6R-03*borta* Orange XT660X-06*borta* Kawasaki ER6-n-09
R1 RACER skrev:
Eventuellt tar man sig dit o checkar lite,man kan ju passa på att ta den en fredag eller tidig lördag så har man ju lite nytta av att gå på ströget oxå o eventuellt kan där slinka ner nån goa beer oxå.

Blir det på fredagen kanske jag hänger på om det e ok,. kan dock inte på lördagen

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Oki ska se hur det ser ut med ledigheten!

Knorten skrev:
Blir det på fredagen kanske jag hänger på om det e ok,. kan dock inte på lördagen
Jag är ju lyckligt lottad som jobbar skift o då även helger,nätter eft midda,förmidda.Typiskt de darna jobbar jag eftermidda men jag ska se om jag kan få ledigt kanske.
Mvh Peter R1 racer

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...