MC-Mässa Umeå 26-27 Mars. Hjälp behövs!

Hur ser logistiken ut för lördagen. Är det bara att dyka upp på Crossbolaget innan 10 eller är det lastning av grejer på klubben?

Hur ser logistiken ut för lördagen. Är det bara att dyka upp på Crossbolaget innan 10 eller är det lastning av grejer på klubben?

Vi måste såklart hjälpas åt att lasta lite grejer på klubben innan. Sen måste vi va typ halv 10 på crossbolaget o ställa i ordning.

Kanske skulle gå ut med vilka tider som gäller och vilka som är ansvariga så att alla vet?

Kanske skulle gå ut med vilka tider som gäller och vilka som är ansvariga så att alla vet?

Första inlägget är uppdaterat sedan några dagar, lr vilka tider vill du ha? ALLA som står är ansvariga men jag kommer att hjälpa till att lasta o ställa upp på lördag eftersom min bil används :)

Men om vi träffas på klubben just innan 9 på lördag? Jag o Robert ska ställa i ordning grejerna på fredag efter 1600, kom o hjälp om du kan/vill.

Vilka tider jag ska jobba vet jag, ville mest bara veta vilka som ansvarar för att allt ställs i ordning.
Men då vet jag kl 9 på lördag infinner jag mig på klubben. Kan tyvär ej på fredag tjejen fyller år så vi ska ut och käka.

Vilka tider jag ska jobba vet jag, ville mest bara veta vilka som ansvarar för att allt ställs i ordning.
Men då vet jag kl 9 på lördag infinner jag mig på klubben. Kan tyvär ej på fredag tjejen fyller år så vi ska ut och käka.

Men klubben kommer väll före tjejen va! :näsblod

Ses på lördag

Ni verkar ju ha bra koll på läget gubbar! Jag tror jag får lov att dyka upp direkt på crossbolaget ninethirtyish... Vi ses!

Kom just och tänka på en sak. Är de som inte hänger på SH kontaktade så de vet när de ska jobba?

Annars är det hög tid nu.

Nu blir det läggdags för mig iaf. Upp och jobba om några timmar, men vi ses på söndag :tummenupp

Jobbigt att jag inte är hemma från jobbet ännu... Hur fan ska jag ta mig upp...
Okej nu är jag hemma , men vet fan inte om jag kommer ta mig upp imorgon...

Och Jag som trodde taxi kunde va jobbigt på kvällarna...

Klarar ni er utan mig? Jag ska försöka kolla om en stund om ni klarar er eller ej!

Okej nu är jag hemma , men vet fan inte om jag kommer ta mig upp imorgon...

Och Jag som trodde taxi kunde va jobbigt på kvällarna...

Klarar ni er utan mig? Jag ska försöka kolla om en stund om ni klarar er eller ej!

Ja nog ska vi överleva, åker från klubben snart.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick