MR.duDe
hejhej
Jag möter nog upp er där ute istället, för jag kommer troligtvis köra bil
Glömde bort att hojen ska iväg på fredag.
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Jag möter nog upp er där ute istället, för jag kommer troligtvis köra bilGlömde bort att hojen ska iväg på fredag.
Jag ska med! Får dock se om jag är med och möter upp. Provkörningen intresserar inte mig så mycket, enligt listan fanns knappt något mer än moppar o 4t-125or jag fick köra på mitt kort.
Får se i vilket skick min hoj kommer vara också, i vilket fall kommer det ta avsevärt längre tid för mig att ta mig in, och jag orkar inte ligga på maxvarv hela vägen.
Har just lämnat in hojen på reparation för elfel. Får se om jag får tillbaka hojen till helgen![]()
Men tror dock att det inte skall vara några problem![]()
Har just lämnat in hojen på reparation för elfel. Får se om jag får tillbaka hojen till helgen![]()
vad har du nu för fel??
Verkar som att det kommer att gå en bil ifrån Kungsbacka. Mr.Dude har inte tackat ja till att vara min spätta på lördag!?
HuskyBönpallPallarDuDetDude
Verkar som att det kommer att gå en bil ifrån Kungsbacka. Mr.Dude har inte tackat ja till att vara min spätta på lördag!?
HuskyBönpallPallarDuDetDude
Men han skulle ju komma senare, va tydligen för tidigt för honom på den utsatta tiden
Har mr.dude en plats över i sin bil så hoppar jag gärna på den, om det går för sig? Förutsatt att hojen inte hunnit bli klar.
Verkar förövrigt bli strålande sol på lördag![]()
Hej,
Får jag hänga på er på lördag morgon till Stora Holm?
/Torstein
Hej,
Får jag hänga på er på lördag morgon till Stora Holm?
/Torstein
Tror att vi såg dig på torget i måndags eftermiddag/kväll när Torak, ZaZa och jag hade varit ute och kört. Du parkerade utanför gallerian och gick sen till bankomaten, kan det stämma? Riktigt schyst hoj i så fall![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |