*Superlight*
Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Vill också hänga med , har ni bestämt vilken dag det blir?
gamle skrev:Såna små pågar som du ska bara följa med !!!!
detta året har vi udda veckor men eftersom v1 kommer efter v53 (2 udda på raken) så blir det jämna veckor nästa år. Tänkte du inte på det.GSXR1100R skrev:Fullträff... jag har barnen udda helger, missar bägge mässorna
Jag blev väl lurad som vanligtMr K skrev:detta året har vi udda veckor men eftersom v1 kommer efter v53 (2 udda på raken) så blir det jämna veckor nästa år. Tänkte du inte på det.
gamle skrev:
gamle skrev:Dax att börja att planera
Mr K skrev:Om jag räknat rätt så är jag barnledig .... så då ska vi bli fulla igen ...
E-001 Manøvrebane v/Storkøbenhavns Køretekniske Anlæg
Prøv dine kørefærdigheder på MC* - EU-45 scooter* eller
scooter 30 på den store manøvrebane
(* kørekort påkrævet)
E de i den lokalen det skall bli GruppsexMaverick_ou812 skrev:Gruppköp tågbiljetter och inträde till lördagen?
Gruppköp av guld öl och gammeldansk?
Gruppfest på kvällen med gruppköpt catering?
Lokal, modell större med "oömhetsfaktor" kan kanske fixas om intresse finnes...
Har någon en lokal på G?Maverick_ou812 skrev:Vet inte... Inget intresse har visats för festlokalen innan ditt inlägg.
Mr K skrev:Ska vi ta tåget över? Gruppbiljett kanske?
Vi tar väl och åker tidigt på lördagen ..... eller?
Jag vill på MC-mässan i denemark
1. Gamle
2. Mr K
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ja, jag.... som jag redan sagt.... med oömhetsfaktor... och möjligheter till lite kuligheter... PM:a om du vill veta mer.Mr K skrev:Har någon en lokal på G?
Förra året va mässan rätt kass jämfört med svenska mässor, men dom har god pilsner i plastmuggarsgtpepper skrev:Hej skåningar, jag lånar tråden lite för en fråga. Jag sitter och jobbar i Köpenhamn just nu och funderar på att åka ut till Bella Center på fredagen innan jag flyger hem till fäderneslandet.
Är det värt pengarna att åka ut dit om man bara hinner knalla runt i några timmar? Är mässan lika bra eller bättre som den i Göteborg/Stockholm? Samma stora utbud av märken med mera? Jag har fan inte sett en enda hoj här i Köpenhamn och med tanke på fordonsskatterna så är jag lite orolig att det bara ska stå ett par gamla Ural-hojar och ett gäng mopeder och skrota på MC-mässan.
Så ni som varit på MC-mässan i Köpenhamn tidigare, är den värd ett besök om man bara har kanske 3 timmar på sig?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|