Incredible
Ny medlem
Ingen som har hört nått från Köln? Det lär ju ha varit en del nya grejer som släppts där..Kungen skrev:2554978Var nu i helgen i köln.
Ingen som har hört nått från Köln? Det lär ju ha varit en del nya grejer som släppts där..Kungen skrev:2554978Var nu i helgen i köln.
Wonderboy skrev:2560049så nice å se de nya modellerna på nära håll!
sandstream skrev:2555262Har den inte varit två år på raken i Göteborg
Suzukis visade väl att deras nya kolvbroms var den absoluta lösningenKungen skrev:2561709Har redan sett de
Du har så fel. Mc mässan har varit på Framsidan(Västkusten) 2 år på raken, 2005 och 2006. Tyvärr skall den 2007 vara på Baksidan(Östkusten)Dr.Bike skrev:2561715Nej!
Vartannat år mellan Framsidan och baksidan.
Och den i toalettfabriken var ju ett skämt, så den räknas ju inte.
Solen går väl upp på framsidan och ner på baksidan.vx skrev:2561832Du har så fel. Mc mässan har varit på Framsidan(Västkusten) 2 år på raken, 2005 och 2006. Tyvärr skall den 2007 vara på Baksidan(Östkusten)
Det låter ju naturligt med Framsida=Väst, Baksida=Öst(stat) eller?
biker_dude skrev:2562172Skulle vara vartannat år, men blev 2 år i rad i gbg. Den mindre "kompensationsmässan" som sthlm fick var ju pinsamt dålig.
(kul när hälften av alla intressanta hojjar, av de få som totalt fanns representerade, står i AVA`s avdelning, med all deras trevliga och väl tillmötesgående personal mm..*asg*)
Gillar inte att årets "riktiga" mässa ska äga rum i Sollentuna, varför inte älvsjö? hundra ggr bättre, rymligare.. (något dyrare att arrangera i?)
vx skrev:2561832Du har så fel. Mc mässan har varit på Framsidan(Västkusten) 2 år på raken, 2005 och 2006. Tyvärr skall den 2007 vara på Baksidan(Östkusten)
Det låter ju naturligt med Framsida=Väst, Baksida=Öst(stat) eller?
Mässan i sig lär väl knappast bli sämre för att den flyttas till Stockholm, det är ju samma arrangörMr_Mike skrev:2562285Stockholms mässan är ju 10 ggr sämre än den i Götet..
http://www.biketrollhattan.se/article.php?aid=38Incredible skrev:2561597Ingen som har hört nått från Köln? Det lär ju ha varit en del nya grejer som släppts där..
Solen går upp på bakgården och ner i HAVET(som finns utanför Väst(Bäst)kusten) Så de såDr.Bike skrev:2562252Nu fick du det LITE om bak(väst)foten!
Men ok, kanske mc-mässan har varit TVÅ ggr i väst, ett misstag i arbetet, men nu kommer den "hem" till framsidan igen!
By the way till trådskaparen... Mässan är inte i år.
Den är nästa år!
vx skrev:2564155Solen går upp på bakgården och ner i HAVET(som finns utanför Väst(Bäst)kusten) Så de så
Kungen skrev:2561709Har redan sett de
Finns taxi, boka på grand sen står limon utan för. Nice huh?Mr_Mike skrev:2562285Stockholms mässan är ju 10 ggr sämre än den i Götet.. I götet är de ju så jäkla smidigt att bo på Ghotia och närma till stan, i Stockholm är det ju en bit ifrån utelivet på natten + att man vill ju gå 2dagar så man måste åka T-bana eller buss ut KASST.. enligt mig
Götet ROCKS hahhaaa
///Micke
xyx skrev:2555298Halvvägs till sibirien.
Mr_Mike skrev:2562285Stockholms mässan är ju 10 ggr sämre än den i Götet.. I götet är de ju så jäkla smidigt att bo på Ghotia och närma till stan, i Stockholm är det ju en bit ifrån utelivet på natten + att man vill ju gå 2dagar så man måste åka T-bana eller buss ut KASST.. enligt mig
Götet ROCKS hahhaaa
///Micke
Millihaff skrev:2564213Ang att mässan var här på västkusten två år i rad var, om jag inte minns helt fel, att den inte kunde hållas i stockholm för att det var uppbokat med andra arrangemang (sånadär aktiviteter som luktar svett, idrott alltså eller något sånt) samma tid som mc-mässarrangörer ville ha den. Men jag kan ju ha fått det hela om bakfoten, så rätta mig om jag har fel!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|