Cyren skrev:2631766Nu har du nått att leva upp till!![]()
Smart jag är som ger folk falska förhoppningar.
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Blir att sälja hojjen och kräva silicon av farsan istället
Cyren skrev:2631766Nu har du nått att leva upp till!![]()
hahahaMadass_ skrev:2631818Smart jag är som ger folk falska förhoppningar.![]()
Blir att sälja hojjen och kräva silicon av farsan istället![]()
Madass_ skrev:2631622Klart man skall dit, lär ju konkurrera ut alla lättklädda "monterbrudar"![]()
Ett av årets alla höjdpunkter![]()
Mr EmCom skrev:2632621hahaha
skicka upp en bild, så vi kan bedömma om det behövs![]()
Man behöver inte ha storaMadass_ skrev:2632824Du tycker det?
Ni blir nog besvikna grabbar![]()
20 spänn på att far hennes förbjuder henne å va här snartMr EmCom skrev:2632621hahaha
skicka upp en bild, så vi kan bedömma om det behövs![]()
Word!Lundgren skrev:2633000Man behöver inte ha storaför att vara snygg
![]()
Mässkillar då? Tror du det är värt att komma dit i kallingar och åma sig lite på rettorna?Bikerbitch skrev:2632645Det kommer nog inte vara alltför många såna, så du behöver nog inte konkurrera med dem.
prulle skrev:263324420 spänn på att far hennes förbjuder henne å va här snart
Du lever upp till att se ut som lill bingo också![]()
Cyren skrev:2633323Mässkillar då? Tror du det är värt att komma dit i kallingar och åma sig lite på rettorna?![]()
DU kan få den på mässan om du kommer ihågMadass_ skrev:2633344Inte då, så hit med en tjuga![]()
Nån jämlikhet måste det vara![]()
Cyren skrev:2633323Mässkillar då? Tror du det är värt att komma dit i kallingar och åma sig lite på rettorna?![]()
prulle skrev:2633367DU kan få den på mässan om du kommer ihågInte för att jag kommer komma ihåg det men ändå
![]()
Madass_ skrev:2633381Jag kommer ihåg det, lovar. Frågan är bara om jag känner igen dig
![]()
Du anar inte, jag har fått helt sjuuuuukt många PM från folk som vill se mig i kallingar åmandes på hojar där.Cyren skrev:2633323Mässkillar då? Tror du det är värt att komma dit i kallingar och åma sig lite på rettorna?![]()
NiklasL skrev:2633445JAG ska peka ut honom åt dig![]()
Madass_ skrev:2633466Tack![]()
Du får nog peka ut dig själv och alla andra åt mig också![]()
NiklasL skrev:2633471Ja vi får väl presentera oss, men jag tror nog att du fårstår att det är vi när du ser vårat lilla gäng. Så att hitta oss blir nog inga problem, så länge vi kommer inom synhåll.
Förlåt. Jag lovar att sluta starta nya användare och skicka sånna PM till digKalleNorton skrev:2633447Du anar inte, jag har fått helt sjuuuuukt många PM från folk som vill se mig i kallingar åmandes på hojar där.
joho!Bikerbitch skrev:2633372Mässkillar nä, karlar har inte samma behov av exponering som kvinns![]()
Jajjemen!Madass_ skrev:2633344
Nån jämlikhet måste det vara![]()
Ser du nån som är 160 och väger 90 kg, så är det inte jagMadass_ skrev:2633381Jag kommer ihåg det, lovar. Frågan är bara om jag känner igen dig
![]()
Lycka till! Vem ska peka ut mig åt dig dåNiklasL skrev:2633445JAG ska peka ut honom åt dig![]()
Kommer jag så pekar jag ut honom. Jag menar Vi heter ju båda Lundgren så någon form av telepati måste det ju varaprulle skrev:2633568Ser du nån som är 160 och väger 90 kg, så är det inte jag![]()
Nej men är 190 small och har nästan garanterat en fjollhoj tröja på mig, Så gå fram å fråga om dina 20 spänn och njut av mitt konstiga ansiktsutryk innan jag minns
Lycka till! Vem ska peka ut mig åt dig då![]()
tycker du kan lägga upp en bild på dig här, alternatift i bild-på-dig tråden..Madass_ skrev:2633500Good, jag kommer förmodligen hänga lite överallt. Men vi ses där![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |