MC-mässan i Tokholm

gismo

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yamaha vmax 1985
Styret, lägg till 4 till.

Jag, JayBay, Pacman och Falkeman åker på lördag morgon och hem på söndag. Tar bilen till mässan och sedan vidare till Vanadis hotell som ligger på gångavstånd till HRC.

Vi har en plats kvar i bilen om någon mer vill med!

1. JayBay
2. Jessan
3. Pacman
4. Jon as
5. Vandal (99%)
Sex. illebror
7.
8. little L
9. Falkeman
10. Blomman
11. Cammi ?
12. Miss Sunshine ?
13. Zelin
14. Allinsucker
jag kan ta platsen i bilen .om jag hittar någonstans att bo. 0708766983

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R

Jag, JayBay, Pacman och Falkeman åker på lördag morgon och hem på söndag. Tar bilen till mässan och sedan vidare till Vanadis hotell som ligger på gångavstånd till HRC.

1. JayBay
2. Jessan
3. Pacman
4. Jon as
5. Vandal (99%)
Sex. illebror
7.
8. little L
9. Falkeman
10. Blomman
11. Cammi ?
12. Miss Sunshine ?
13. Zelin
14. Allinsucker
Vilket party det kommer bli :hoppa

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Fixat.. Tror jag :D
Ringde till Broncos bar för att öka på antalet lite men det var tydligen bokat 25pers. Dock vet jag inte hur många av dom som är upptagna just nu. Skall ta reda på det till helgen, så jag tror inte det är några problem.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
jag kan ta platsen i bilen .om jag hittar någonstans att bo. 0708766983

Har du hittat någonstans att bo än? :)

Fixat.. Tror jag :D
Ringde till Broncos bar för att öka på antalet lite men det var tydligen bokat 25pers. Dock vet jag inte hur många av dom som är upptagna just nu. Skall ta reda på det till helgen, så jag tror inte det är några problem.

Haru kollat upp det?
Vilken tid är det?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ska Jessan, Pacman, Falkeman, Bosse och Styret fortfarande upp, men Paser ska inte med? Jag får ingen klarhet i detta?

Och finns det några platser på hotellet kvar? Jag kan ev bo hos min faster annars, men kul att komma hem dig full + att dem bor i Södertälje så dem kommer få komma och hämta mig på kvällen i så fall :gnissla:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
har inte hittat någon sängplats. (har ej letat) kanske sover på ett tåg hem.mitt enda köp i år blir en ny hjälm.

Som jag skrev så finns det rum lediga på det hotellet som vi ska sova på. 499kr för ett dubbelrum.

Är det någon som vet att de ska upp så är platsen till förfogan tills någon bestämt sig :) (vi åker från Hisingen)

Ska Jessan, Pacman, Falkeman, Bosse och Styret fortfarande upp, men Paser ska inte med? Jag får ingen klarhet i detta?
Det stämmer!

Och finns det några platser på hotellet kvar? Jag kan ev bo hos min faster annars, men kul att komma hem dig full + att dem bor i Södertälje så dem kommer få komma och hämta mig på kvällen i så fall :gnissla:

Det finns rum lediga på hotellet, men jag tror inte att det finns i de redan bokade (om inte Falkeman och Pacman vill ha sällskap :brynad)
www.vanadishotell.com

Det är 1900 på Broncos. Skall höra med komisen om han snackat med dom i sthlm.

19:00! Kunde ni inte bestämt lite senare, nu kommer man ju vara ruinerad innan man ens kommit till Hard Rock :gnissla

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
19:00! Kunde ni inte bestämt lite senare, nu kommer man ju vara ruinerad innan man ens kommit till Hard Rock :gnissla

Såå, nu har kompisen äntligen kollat. 18st platser var uppbokade så nu har ni plats där. :)
Tydligen har vi ett eget rum på Broncos som var rätt stort så det går in fler om det skulle behövas. :öl

Tror dom har typ sittning som börja 19 och att det var därför det blev den tiden.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Såå, nu har kompisen äntligen kollat. 18st platser var uppbokade så nu har ni plats där. :)
Tydligen har vi ett eget rum på Broncos som var rätt stort så det går in fler om det skulle behövas. :öl

Tror dom har typ sittning som börja 19 och att det var därför det blev den tiden.

:tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Antar att vi åker fråg gbg vid 7 eller nåt... Får höra med resten!

Men om man ska käka vid 19 så känns väl kl 15 lite sent? Om man ska stå i kö, åka in till stan, hitta parkering och duscha o greja, dricka en bag-in-box. :va

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Antar att vi åker fråg gbg vid 7 eller nåt... Får höra med resten!

Men om man ska käka vid 19 så känns väl kl 15 lite sent? Om man ska stå i kö, åka in till stan, hitta parkering och duscha o greja, dricka en bag-in-box. :va

7.. :3freak
Kompiserna har fått för sig de skall ut å köra på nån jäkla frysen sjö på fm. Tycker också 15 är lite sent men enligt dom så börjar de mattas av med folk då. Få hoppas de har rätt. :)
Vet inte om dom tänkt dra direkt från mässan till Bronco kanske.. Det är lite flumigt folk det här ;)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
7.. :3freak
Kompiserna har fått för sig de skall ut å köra på nån jäkla frysen sjö på fm. Tycker också 15 är lite sent men enligt dom så börjar de mattas av med folk då. Få hoppas de har rätt. :)
Vet inte om dom tänkt dra direkt från mässan till Bronco kanske.. Det är lite flumigt folk det här ;)

Ja, det är lite tidigt... jag vet inte.

Om drar direkt så är det nog inte så sent med 15 :)

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fuck vad jag är sugen på att åka, men nu ringde dem från jobbet och ville att jag skulle jobba lördag för nåns farbror hade dött... jävla farbror. :mad:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Vi kanske syns däruppe,antingen på mässan eller på HR.Tänkte åka upp på
Fredagen.

Sugen på att äta lite innan HRC så kom förbi Broncos vid 19 på lördag. :)

Fuck vad jag är sugen på att åka, men nu ringde dem från jobbet och ville att jag skulle jobba lördag för nåns farbror hade dött... jävla farbror. :mad:

Du skall ju ändå sluta, bara å skita i att ta helgjobbet och åka till Sthlm istället. :)

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Det är väl inte helt omöjligt.Var någonstans ligger det?Är det i närheten av HR eller?

Det ligger 5-600 meter ifrån HRC, på Tegnérgatan 16. :)
Det är kl 19 som gäller men vill du inte att man bokar plats så kan jag inte garantera någon plats, bara så ni är medvetna om det. Dock var det ett stort eget rum som var beställt så det bör inte vara några problem.

Slå en signal på lördag om ni är sugna och inte hittar oss. :)
Peter, 0733-67 12 45

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha