Krille-666
Trogen galning
Out spinner varför säger du att det är jag som klagar. jag startade en normal tråd för att jag ville ha hjälp. Du kan väl gå och leka psykolog någon annastans därför att allt du säger stämmer inte för 5 öre!
rs-only skrev:Out spinner varför säger du att det är jag som klagar. jag startade en normal tråd för att jag ville ha hjälp. Du kan väl gå och leka psykolog någon annastans därför att allt du säger stämmer inte för 5 öre!
Out_Spinner skrev:Döper man sin tråd till Hojen går CP och börjar kalla folk för nööbs så ska man inte vänta sig att folk ska hjälpa en. Men nu var det tyvär folk som gjorde det..
Forumet blir så jäkla mycket trevligare om man slipper ha folk som postar massa svordomar och gud vet vad och börjar bråka med folk så fort dom ställer en fråga.
Jag tror jag tar och skrattar lite iställetHammet skrev:du behöver inte leka DR. Phil hela j*vla tiden outspinner
Bra sammanfattning som jag helt håller med dig om.Vastrix skrev:Känns som att du har fått svar på frågan om hojen (ev. en plugg till och ev. felaktigt inställd förgasare).
Vad det gäller pajkastningen om vem som böjade så frågade Spiken varför du hette Rs-only och då svarade du "rs står inte för "aprilia rs"bara så att du vet nööb", enligt mig ett otrevligt svar. Sen att du döper tråden till det du gör bidrar bara till att folk uppfattar dig som fjortis.
Funderade också på det. Stockholmska?Olle skrev:vad i helvete är en nööb???
PuLzE skrev:
Så ta upp stiftet i handen och kicka lite så märker du nog om den duger.
rs-only skrev:Alltså jag köpte ju nyss en nsr -92:a och den var strypt. Han körde med den ostrypt innan. Så det enda han gjorde var att köpa ett stryp avgassytem. Brickan vid insuget är borta det har jag kollat. Jag har också tagit bort EN plugg vid mynningen. Men den accar sämst och toppar max 120. Är det en till jävla plugg i avgassystemet eller?? Man kan inte ha full gas för då dör den. Jag blir så jävla arg så nu har jag beställt ett jolly moto
rs-only skrev:
Basse jag får min trimmkrök på tisdag jag ska kolla hur den
går efter att jag ha satt på den.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|