Mc-olycka - Blåljus TV3 NU!

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
princessMAD skrev:
för att inte döma på förhand kanske han menade....
hhmmm om de e allvarligt i 60-70 så borde jag kanske tänka till när jag kör 200
:) hoppas vi iallafall.
för övrigt Bra program :tummenupp
Precis vad jag menade. Kanske lite otydligt formulerat. Och jag kör dessutom hoj själv......

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
TV3 brukar inte visa repriser när det gäller deras samhällsprogram eller hur? Missade tyvärr programet. Hade varit intressant att se.

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Svarta faran
jag tyckte att det var ett riktigt bra program, intressant att titta på hur polis/ambulans/brandkår reagerar :tummenupp

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Jävlar skit att jag missade det! :huvet Någon som vet ifall det finns att tanka eller om repris kommer att gå?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Itacha75 skrev:
Jävlar skit att jag missade det! :huvet Någon som vet ifall det finns att tanka eller om repris kommer att gå?

I Blåljus följer vi brandmän, poliser och ambulanspersonal i Lund, Stockholm och Göteborg. Det dokumentära programformatet tar tittarna mycket nära de kvinnor och män som varje dag riskerar sitt eget liv på jobbet för att allmänheten ska känna sig trygga. Programmet skildrar både dramatiska uttryckningar men även arbetet på stationen eller sjukhuset. Det dokumentära materialet kompletteras med intervjuer med de medverkande.

Visas 25/9 23:15 (repris 21/9 22:00)

edit.. klistrat från Tv3's hemsida, men något skumt med datumen är det.
tror dom menar tvärtom

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
wonderwizard skrev:
I Blåljus följer vi brandmän, poliser och ambulanspersonal i Lund, Stockholm och Göteborg. Det dokumentära programformatet tar tittarna mycket nära de kvinnor och män som varje dag riskerar sitt eget liv på jobbet för att allmänheten ska känna sig trygga. Programmet skildrar både dramatiska uttryckningar men även arbetet på stationen eller sjukhuset. Det dokumentära materialet kompletteras med intervjuer med de medverkande.

Visas 25/9 23:15 (repris 21/9 22:00)

:Bugar

sandstream

Guest
FireRacer skrev:
Ja, det såg jävligt slöt ut, men för att försvara dem lite(har jobbat med de), så kan jag säga att blir man väckt kl 03.00 på morgonen för att åka o släcka en bil som brinner
, då går det lite segare.
Men annars är det 90 sek, från att larmet går till att bilen rullar som gäller!
Jo tack, jag hade jour några år och fan vad de som ringde upp garvade när jag svarade i telefon mitt i natten :hihi
(Hade lite svårt att skilja på dröm och verklighet ibland).

Brandmännen kanske hade öst på lite mer om det var en villa som stod i brand och inte en övergiven bil.

MadDawg

Forza himmelsblått!
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Yamaha TT600R -99
Hehe diggade kommentaren av akutläkaren "Han har nog inte alla siffror på plats!"

Någon som möjligtvis spelade in programmet på digital väg?

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Harmon Rabb skrev:
TV3 brukar inte visa repriser när det gäller deras samhällsprogram eller hur? Missade tyvärr programet. Hade varit intressant att se.

Jag med :huvet trodde att det var nån dokusåpa som skulle börja därför kollade jag inte..men reprisen hägrar

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
FireRacer skrev:
Håller med "DRegen", snorvalpen var helt sjukt rolig.
Han visste vad grejer kostar o så. att det är dyrt o massa annat att oroa sig över när man har hobby med 2 hjul.

plus att han sa att att det är inge kul att köra otrimmat, så titta han o flina åt polisen..polisen sa åt han att gå hem med moppen! "runt hörnet" tänkte jag, o mycket riktigt sa han åt kameramannen, trevliga poliser, nu skall jag köra hem.... :tummenupp

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Jag är nästan bergis på att killen som hade gått omkull själv hade rapporterat det här på sporthoj.com för en tid sedan. Vet att jag läste om det, men har tyvärr ingen länk till tidigare inlägg. Det är egnetligen sjukt när man tänker på det... 60 km/h känns inte snabbt, men kraften som man utsätts för vid en frontalkrock med ett träd... det är på riktigt det så att säga

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024