überkill
Guest
Jag skrev just att hojens försäkring kanske inte täcker utrustningen. Men den som drabbats har ofta andra försäkringar också som kanske täcker den delen. Sedan skiljer det såklart mellan bolagen.
überkill skrev:2485216Jag skrev just att hojens försäkring kanske inte täcker utrustningen. Men den som drabbats har ofta andra försäkringar också som kanske täcker den delen. Sedan skiljer det såklart mellan bolagen.
überkill skrev:2485007Hojens försäkring ersätter knappast din skyddsutrustning och hur olyckan gick till spelar ingen roll. JAg jobbar på ett försäkringsbolag..
überkill skrev:2485216Jag skrev just att hojens försäkring kanske inte täcker utrustningen. Men den som drabbats har ofta andra försäkringar också som kanske täcker den delen. Sedan skiljer det såklart mellan bolagen.
Robin Hood skrev:2485063resurin o va e det reserverat urin Eller
![]()
//Robin
anja skrev:2484713<skrytmode>Jag kraschade i 170 och gick till jobbet dan efter. Kom tillbaka när ni kraschat ordentligt!</skryt
Lilla gumman, brukar du skryta om sånt?
Själv menade jag snarare att det är otroligt va det kan hända o små hastigheter o en annan klarar sig mer eller mindre oskadad.
O hade jag krashat ordentligt vette fan om det är så mkt att skryta om.... eller?
Hårn1 skrev:2536817
Lilla gumman, brukar du skryta om sånt?
Själv menade jag snarare att det är otroligt va det kan hända o små hastigheter o en annan klarar sig mer eller mindre oskadad.
O hade jag krashat ordentligt vette fan om det är så mkt att skryta om.... eller?
lady skrev:2484995hastigheten behöver inte alltid spela så stor roll. Jag känner en som gick omkull i 30km på grus och krossade ena benet.han e inte återställd å väntar på en 3:e operation.man måste ha lite tur å flyt..vad som helst kan hända tyvärr.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |