MC-olycka på Lyngnenring

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
God morgon! Som ni redan vet mår jag efter omständigheterna bra vilket jag är väldigt tacksam över. Jag är dock fortfarande kvar på sahlgrenska med sängarrest :rolleyes: Förhoppningsvis får jag åka hem imorgon men ingen som verkar veta säkert.
Vill bara säga ett STORT tack till alla som hälsat på mig med godis, blommor, tidningar och ert fantastiska stöd och uppmuntrande ord!

Se nu för fan till att bli frisk! hoppas vi ses snart! även om du inte kan köra hoj så vet ja att du kan dricka öl så krya på dig för fan å ta dig till inferno så bjuder ja på öl pusss pusss
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Själv får man la göra anspråk på den högerkurvan (i riktning Sätila) där vägen ser ut att gå rakt fram ... det går i.o.f.s en väg rakt fram också fast den är av grus:rolleyes:

\m/

Ja fifan, där har man varit på väg ut i gruset ett par gånger:näsblod Fast det var i början när jag inte kände till vägen så bra. Kan man få ett riktigt namn på dig eller ska vi bara kalla den för "Förgörarens EXIT"?:) :D

Tror det är zajtar & xerxes corner med så everybody hurts är nog bra :D

"Everybody hurts" it is:tummenupp Jag får flänga upp en ny tråd angående detta tror jag :) :D
 
Last edited:

Underworld

Running when I can....
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Köngsbacka
Hoj
CBR 1100 XX -04
Då får vi väll sopa bort skiten:) :gnissla

Japp, då äre väll bara att börja sätta namn på kurvorna på ringen, jag kan hålla i det administrativa, skriva ut alla namn på en karta och så:) :tummenupp

"Jennys corner" är först ut:tummenupp

Får väl ta en tur idag eller imorgon och markera ut den då :p jobbigt å ta med en sopkvast juh :va
Hoppas skiten är borta när man kommer dit igen....
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Såhär glad o nöjd blev Jenny av att få besök :)

haha tack för presenten mark & company :) och du va ju såklart tvungen att slänga ut bilden där jag visar mig fr min bästa sida (halvt nerdrogad m en dildo i näven, oduschad å j*vlig) på sh *S* varför e jag inte förvånad? *S*


börjar bli en aning less på sjukan nu faktiskt.... men nu går de åt rätt håll iaf, mindre ont och lyckats gå lite längre idag, tur man har en rätt söt sjukgymnast ;)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tror bannemig att hon snart är pigg nog för att kunna nyttja presenten. :brynad
 

Bifogat

  • _DSC00035.JPG
    _DSC00035.JPG
    19 KB · Visningar: 250

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Hör för mig även Fabbe gasade ut i den 'klättrande' (fast åt andra hållet) förra året så den kurvan får nog heta "Everybody hurts" eller nått istället!

Stämmer bra, både Fabbe och Nino gick av i den kurvan förra hösten då dom körde mot Fjärås. Nino den stackaren pajade benet den gången.

Hoppas dom har det bättre nu. :)


EDIT: Krya på dig Sienna. :tummenupp
 
Last edited:

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Tror bannemig att hon snart är pigg nog för att kunna nyttja presenten. :brynad


å de smikkrande bilderna bara haglar in ;)
MEN som ni kanske ser, speciellt på mitt hår har jag inte duschat på ett par dar, fick inte heller duscha idag då de inte vågar släppa mig själv i duschen å personalen va kort om folk... så jag måste få hjälp att duscha!!! :va
nån frivillig som kan tänka sig ställa upp?? *skratt*
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
å de smikkrande bilderna bara haglar in ;)
MEN som ni kanske ser, speciellt på mitt hår har jag inte duschat på ett par dar, fick inte heller duscha idag då de inte vågar släppa mig själv i duschen å personalen va kort om folk... så jag måste få hjälp att duscha!!! :va
nån frivillig som kan tänka sig ställa upp?? *skratt*

Det är självklart du får en hjälpande hand!!!:tummenupp

Krya på dig!:pannkyss
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Idag blev man "attackerad" av en lösspringande hund mitt på vägen som hatade motorcyklister. I kurvan där du körde av.
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag vet hur du mår ..jag va i din sits för cirka 7 veckor sen .. det blir bättre ..
tur att det gick som det gick å inte värre..

se det så här du kunde ha brutit din vänstra fot samt ditt vänstra lårben.
plus att axeln hade kunnat gå u led å på den andra axeln så hade nyckelbenet kunna flytta på sig 2 cm..
:tummenupp
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
jag vet hur du mår ..jag va i din sits för cirka 7 veckor sen .. det blir bättre ..
tur att det gick som det gick å inte värre..

se det så här du kunde ha brutit din vänstra fot samt ditt vänstra lårben.
plus att axeln hade kunnat gå u led å på den andra axeln så hade nyckelbenet kunna flytta på sig 2 cm..
:tummenupp

Jo jag vet att de kunnat gå mycket värre och det är som jag redan skrivit, jag är oerhört tacksam att det gick så pass bra som det gjorde.




värsta hotellet jue, såg ut som potatismos o nåt mer, hur é maten för övrigt Sienna??

haha jadu, efter att ha ätit personalmaten på ett visst hotell här i stan så är ta me tusan sjukhusmaten rena lyxen ;)


Äntligen börjar de hända saker :) Idag har jag för första gången lyckats duscha helt själv! :tummenupp Promenaderna fram och tillbaka i korridorerna blir längre och längre :D
och idag kom läkaren och talade om att jag får åka hem på tisdag! *weehee*
 

Kneedrag

Guest
Jo jag vet att de kunnat gå mycket värre och det är som jag redan skrivit, jag är oerhört tacksam att det gick så pass bra som det gjorde.






haha jadu, efter att ha ätit personalmaten på ett visst hotell här i stan så är ta me tusan sjukhusmaten rena lyxen ;)


Äntligen börjar de hända saker :) Idag har jag för första gången lyckats duscha helt själv! :tummenupp Promenaderna fram och tillbaka i korridorerna blir längre och längre :D
och idag kom läkaren och talade om att jag får åka hem på tisdag! *weehee*

Gött att det går frammåt tjejen.
:tummenupp :tummenupp
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
Krya på dig din bensinmacksmarodör.
Tafsa inte för mycket på sjukgymnasterna. De blir så rädda då. Hoppas du kommer upp på hojen snart igen.
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Hmm får man inte tafsa på sjukgymnasterna.....? Ajfan.... :D

Skämt åsido ;)

Jag vill med detta inlägg bara tala om att jag nu sluppit ut fr sjukhuset :) Utskriven i tisdags! Har fortf j*kligt ont i ryggen men inget som inte går att hantera m lite små rosa piller ;)
Orkade till och med ta mig iväg på fikan igår vilket va lika trevligt som vanligt! Såg ut som de va fler än en förvånad min då jag dök upp ;)

Stort tack till alla som på ett eller annat sätt hjälpt till och ställt upp för mig under den här tiden, vet inte vad jag skulle ha gjort utan er!
Tack för kort och blommor och pm och krya på mig inlägg mm!

Ett speciellt tack till Styret som verkligen gjort allt för mig dom här veckorna!!! Du är min ängel! :angel :)

Nu väntar en månad i Östersund och vila hemma hos mamma! :tummenupp

Vi ses när jag kommer ner igen och ni ser ta me tusan till att hålla er på hjulen resten av säsongen!!!!

Kram på er!!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top