Mc-olycka på Värmdö

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Om det är någons klubb-broder kanske man kan få en lägesrapport?

BTW har jag blivit förnedrad av en eu-scooter på en asfalterad traktorstig för några somrar sedan.
Det finns en rimlig förklaring även om det är pinsamt.
Det sitter inte alltid i prestanda, är man tillräckligt dum i huvet kan åka fort på vad som helst.

aBuseMe

En blöt man är inte rädd för regn.
Gick med
26 Oct 2004
Hoj
Hayabusa
hej alla ni som spekulerar om min olycka... för det första så kom vi åkande ut från evlinge avfarten höger mot stan, jag hann bara ut ca: 20meter när något hände med cykeln och jag åker i backen på högersidan... hojen glider på höger sida över vägbanan och över mötande fil ner i diket ... obs! detta var inget bus!! vi visste att det var halt ute och vi körde försiktigt! troligen så har bakhjulet låst sig av någon anledning (har ej sett hojen då jag varit medvetslös) vaknade upp i helikoptern påväg till sös....
så alla som har byggt en höna av en fjäder... ta reda på fakta innan ni kastar skit på någon....//lillbusen

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
hej alla ni som spekulerar om min olycka... för det första så kom vi åkande ut från evlinge avfarten höger mot stan, jag hann bara ut ca: 20meter när något hände med cykeln och jag åker i backen på högersidan... hojen glider på höger sida över vägbanan och över mötande fil ner i diket ... obs! detta var inget bus!! vi visste att det var halt ute och vi körde försiktigt! troligen så har bakhjulet låst sig av någon anledning (har ej sett hojen då jag varit medvetslös) vaknade upp i helikoptern påväg till sös....
så alla som har byggt en höna av en fjäder... ta reda på fakta innan ni kastar skit på någon....//lillbusen

Tuff skit som de säger. Hoppas axeln läker ok till sommaren.

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer

Man ska vara sparsmakad med moralkakorna innan man har fakta, det har du rätt i!

Kul att det tycks ha gått hyfsat bra ändå med dig, krya på dig!:tummenupp

Jolly

Bikerboyz Sthlm
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
GSX-R 1000
äsch, sommar som vinter ...h-b är lika tung å svänga med oavsett årstid :rofl ..den är inte byggd för vägen mot saltarö, utan för att brassa med från münchen till nattjobbet i berlin. På saltarövägen åker man rallybil alt moped. Så, åker man där med hayabusa somartid är man dum, är det vintertid så är det värre. No offence.

Hej lilla plutten.
Hur tänkte du nu? Förklara jag vart så nyfiken :såjaponken

Busa.micke

åker kraftfull suzuki !!!!!!!!
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
busa -00
ja, vad säger man? jag har väl lite rehab av höger sidan (axel,arm,led) att göra, men jag tänker inte ge upp åkandet för det....
hojen är inne på rep och kommer att bli klar om några veckor enligt utsaga?
får väl se när det blir dags för åktur igen....
tack alla ni som har stöttat mig och önskat mig väl!
ni är guld värda!
//lillbusen-busa.micke

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
trist skit...

Hoppas att det fixar sej tills det är dags att ta fram hojen på riktigt.....

Jag förstår inte riktigt vad alla gör numera.. varför ska hojen ut redan? min står iof i garaget och väntar på att bli ihopsatt, men ändå.....

Är inte hojåka en sommargrej? Vintern är ju till för att svära åt is å snö, drömma om hojsommar... längta....

/A

IronMike

Guest
Du har förmodligen inte sett en Busa med knäskrap på Bogesund, eller dito på Gelleråsen.

Det har jag och många andra, och tjatar därför inte om att Busan inte går att svänga med.

jag har knäskrapat med en virago ..men för det har jag inte satt nytt rekord på gelleråsen. jag hängde jävligt mycket, a'la posör-stilen.

robert77

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Hoj
KTM 990 Adventure R
Har du fått reda på vad som hänt
var det drivpaketet som var knas med??
om det är det tror du butiken betalar för felaktig rep (om det e de felet)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024