Herman skrev:
Cyberdog skrev:Jag tror.....
Att han ser muren, får panik o bromsar därav att det börjar vobbla.
sen så gör han ett misstag som man lätt gör som oerfaren förare, han bromsar och försöker styra hojen med styret istället för att lägga ner mer o släppa gasen.
Nå vad tror ni om den förklaringen?
Jas-95 skrev:Japp kollade på filmen i den tidigre tråden. Fattade inte heller först vad som gick snett. Men förmodligen är det som du säger, han lägger på en panikbroms på bakbromsen.
JB
Tror inte det, han växla ju ner precis innan det spinner loss...Jas-95 skrev:Japp kollade på filmen i den tidigre tråden. Fattade inte heller först vad som gick snett. Men förmodligen är det som du säger, han lägger på en panikbroms på bakbromsen.
JB
han åker ju o väntar på muren efter sladden ju! undrar vad som fanns på andra sidan muren såg ut som att det kunde vara en dal !pogo skrev:Så som jag tycker det ser ut så växlar han ner en precis innan han får släpp.
Antagligen ger han för lite gas i samhand med växlingen så motorbromsen gör att det släpper plus eventuellt lite grus eller nåt!
Men jag tycker han borde kunnat räta upp det?
Farligt sånt där...Buskenstrom skrev:han åker ju o väntar på muren efter sladden ju! undrar vad som fanns på andra sidan muren såg ut som att det kunde vara en dal !
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|