MC-Olycka utanför Linköping

heavy

Member
Gick med
18 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 640 -02
Träffade dig genom jimmy ett par gånger förra sommaren,
hoss john på studentveckan bland annat.

=(

Vila i Frid mannen!
 
Last edited:
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Inte vila i frid...

Där du är nu är alla vägar fria från rullgrus, aldrig regn, och hojen går att wheela hur långt som helst. Nu är det inte tid att vila, nu är det tid att njuta för fulla muggar istället.

Så ha så kul, på dom oändliga vägarna vi alla möts på så småningom.

Saknad här, men väl mött när vi ses igen.
 

600 Cobror

Måste ha ny hoj!
Gick med
17 Feb 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha XTZ 750 Super Teneré
visst känns det..

Har suttit å läst inläggen ett tag nu, är ny här, vet inte vem killen var men är själv bosatt i Norrköping. Körde sträckan där för bara någon vecka sen och polaren berätta att han körde där bara två timmar efter att det hände.
Åter en tankeställare på att man aldrig vet när nåt händer, riskmedvetenheten är höjd, säkerligen dock bara för tillfället dessvärre..

Mina tankar går till er anhöriga, som jag hoppas tar del av det som skrivs
/Gustav
 

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Ort
söderut
Hoj
Hojlös än så länge...
Vila i frid.... tankar till familj och vänner.
Känns tungt nu. Kände inte killen, men fan vad det känns ändå.
 

torparn

Dä ä väl å straffe loss...
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Vikingstad, Lkpg
Hoj
GSXR-1100 -86 väg-slåssare
Skickar en tanke till familj å vänner...vet själv hur det känns att mista en vän så plötsligt :(
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Pinky skrev:
2100964 Riktigt tråkigt, jag kände dig inte men du verkar röra vid mångas hjärtan. Önskar dig lycka där du nu är.
V.I.F

Sitter med en klump i halsen och tänker på vänner och familj :(.

Känner samma här... :(
 

Exxpert

Ny medlem
Gick med
11 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Bmw R1200rt
Mina tankar går i första hand till alla som kände och tillbringade tid och vänskap med honom, Ta hand om dig i nangiala.:gråta

Det här måste få ett slut, vi MÅSTE ta hand om oss i trafiken. När inga andra gör det åt oss får vi göra det själva, ta inga onödiga risker i sommar och låt detta inte bli ett år likt andra. Vi vet mycket väl att vi utsätter oss för risker bara genom att ge oss ut i trafiken på våra hojar. Låt oss iaf minimera riskerna genom att köra med insidan av huvet. Både med respekt för de som redan omkommit och våra anhöriga. Det finns alltid någon som tänker på dig där ute. För att citera en god vän, "Heller 10 minuter sen än död i en hel evighet".

Med all värme

//Daniel
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
RIP!

Tråkigt att sådant händer.. :(
En tanke till familj och vänner.

Visst blir det en insamling till Martin?, det är jag lätt med på!

/Horn1
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Läste tråden från början och kände hopp, men nu sitter man med tårar i ögonen och det känns tomt och orättvist. Jag kände honom inte, men lider med familj och vänner och hoppas att han har det bra nu... :angel

/ Jesper
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Låt oss nu alla ta en stund och fundera på vad vi värderar i våra liv. De gånger vi brusar upp och blir arga för något känns helt plötsligt onödiga och ganska meningslösa. Vi bråkar och tjatar och slåss och slår på de vi egentligen älskar. Varför? Om den/de personerna en dag helt plötsligt var borta, skulle vi inte då ångra de saker vi sagt eller gjort?
Det är svårt för någon som ej mist någon anhörig att förstå hur det känns, men tänk dig själv, om någon som stod dig nära, helt plötsligt skulle försvinna? Vad gör man? Jag hann inte säga allt jag ville säga till den personen, vi hann inte göra det vi skulle göra, varför gjorde vi inte det vi hade tänkt?
Den stora frågan är varför. Varför försvinner människor? Varför hände det inte mig istället? Varför är allt så orättvist? Denna frågan är omöjlig att svara på. Det enda vi kan göra är att försöka bearbeta sorgen på bästa sätt, och hur vi gör det kan jag tyvärr inte svara på.
En sak vet jag iaf, tänk på de som inte finns längre, prata om dom, om minnen, skratta, gråt, för det är det enda vi kan göra.

Skänker en varm hälsning till alla anhöriga.
MVH
Bobby
 

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Det gör lika ont varje gång en hojbroder går bort.
Mina tankar går till familjen och vännerna.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top