MC olycka

Raderad medlem 21068

Guest
fan det är så i stundens hetta.........
skulle jag veta/se nån, skulle ja förflytta pannbenet till de bakre regionerna.
(TROR JAG IAF JAG SKULLE HANDLAT SÅ)
såå jävla svårt att tänka så men i stundens hetta skulle vem som helst tänka så det är jag övertygad om.

bäst och övertänka tjyvarna så länge som möjligt..............

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Goose skrev:
2673315 Du är en sjuk människa, synd att Du kör hoj då du verkar sakna empati och verklighetsuppfattning------->Men mördar inte för att en hoj blir stulen, fan det är ju bara lite plast och plåt............man du kanske går igång på plast och plåt........

Nä som det är nu så resonerar de väl "Tja, åker jag fast så blir straffet mest troligt ingenting, i värsta fall 1 mån på resort.." om man lägger in att MAN TA MIG FAAN SKALL DRÄPA DE SOM RÖR MIN HOJ i resonemanget så får de ju välja innan de snor något: 1)Låta bli andras grejer 2)DÖÖÖÖ!!!
Jag varken har eller kommer nånsin att känna empati för sånt jävla slödder-pack.

Interceptor

Wheelie addict
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Harley Davidson Night Train -07
Det är ju själve greve jävulen att det ska vara så svårt att skilja på ditt och mitt. :mad:

Vad fan är det för fel på folk som stjäl från andra? Hugg händerna av dem.

Hoppas de slog sej som fan och att smärtan sitter i lääääänge. :näsblod

Dee S

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
GSX1100 & CBR1100XX
Det var tre killar, 16 20 & 22 år som tydligen var kända av polisen sen tidigare. Enligt den yngste killen, som för övrigt var den enda som var vid medvetande när polisen kom, så var crosshojarna stulna.
Den svårast skadade fick helikopterskjuts till Sahlgrenska, de andra två fick åka ambulans till KSS i Skövde där den ena blev inlagd på IVA direkt (också svårt skadad?).
Somliga straffar han där uppe direkt:rolleyes:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Kända av polisen sedan innan.. Kanske en wakeup till rättsystemet.. Tredje gången gillt regeln i USA är totalt perfekt.. Två grövre brott sen räcker det att dom snattar ett tuggummi så e de livstid. Har dom inte lärt sig sköta sig innan så lär dom inte sköta sig sen heller. Bura in asen eller skicka dom till en liten ö nånstans..

Hoppas dom har sjukt ont och att dom inte kan köra mer hoj.

Marie L

Halvsenil Kärring
Gick med
6 Oct 2006
Hoj
BMW K100RS och Yamaha XJ900
Interceptor skrev:
2673670 Det är ju själve greve jävulen att det ska vara så svårt att skilja på ditt och mitt. :mad:

Jag brukar vanligtvis inte ha allt för positiva åsikter om fanatiska muhammedaner, men onekligen finns det en del sympatiska inslag i sharialagarna....:tummenupp

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
korvgubbe skrev:
"Sympati är en känslomässig samhörighet med en annan person."

Dom förkänar ingens sympati.. "Oj va synd det är om dom stackare som inte kan hjälpa att dom stal hojarna" Wake up. Hade du kommit på nån som stod och stal din hoj skulle du väl inte klappa dom på axeln och tycka synd om dom för deras "Svåra uppväxt" heller?

Nä, dom ska ha skitont.

Deras familjer, OM dom har sympati för sina barn, tycker jag synd om... Inte för asen som kör med stulna hojar..

"någon annan person som denne är välvilligt inställd till är ledsen"

Så du är välvilligt inställd mot tjuvar då? :confused:

Last edited:

Bananen

Guest
Goose skrev:
2673315 Du är en sjuk människa, synd att Du kör hoj då du verkar sakna empati och verklighetsuppfattning------->Men mördar inte för att en hoj blir stulen, fan det är ju bara lite plast och plåt............man du kanske går igång på plast och plåt........

Borde ju nästan vara straffbart att kalla hojjen för "Bara lite plast och plåt"
För mig betyder den mycket och är inte bara att ersätta med"en likadan" Fan man fäster ju sig vid just sin egen hoj. eller??
Sälj din "buss" och åk kollektivt istället............:fatta!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Dee S skrev:
2674149 Det var tre killar, 16 20 & 22 år som tydligen var kända av polisen sen tidigare. Enligt den yngste killen, som för övrigt var den enda som var vid medvetande när polisen kom, så var crosshojarna stulna.
Den svårast skadade fick helikopterskjuts till Sahlgrenska, de andra två fick åka ambulans till KSS i Skövde där den ena blev inlagd på IVA direkt (också svårt skadad?).
Somliga straffar han där uppe direkt:rolleyes:

Det är ju fan också att han fick åka dyr helikopter till sjukhuset. Kunde dom inte satt dom på bussen och betalat med deras egna pengar så vi andra slipper betala för sånt värdelöst pack!

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Visst skulle man bli förbannad om det var ens egen hoj...
Skulle jag kunna slå ihjäl tjuven då...? Ja, kanske...iaf till hälften... :va

Men jag är mer nyfiken på att höra åsikterna hos några av er här inne som själva börjat karriären med att sno hojar...men ni svarar sällan i dessa trådar...:D

:corn

Last edited:

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)

Man ska aldrig börja diskutera med idioter, dom drar bara ner dig till deras egen nivå och slår dig med erfarenhet. :fakta *

Maffan skrev:
2674166 Kända av polisen sedan innan.. Kanske en wakeup till rättsystemet.. Tredje gången gillt regeln i USA är totalt perfekt.. Två grövre brott sen räcker det att dom snattar ett tuggummi så e de livstid. Har dom inte lärt sig sköta sig innan så lär dom inte sköta sig sen heller. Bura in asen eller skicka dom till en liten ö nånstans..

Hoppas dom har sjukt ont och att dom inte kan köra mer hoj.

YeaAH, US and A - rättstat nombah one fo shizzle! :yoparty

Interceptor skrev:
2673670 Det är ju själve greve jävulen att det ska vara så svårt att skilja på ditt och mitt. :mad:

Hoppas de slog sej som fan och att smärtan sitter i lääääänge. :näsblod

Tror du verkligen själv på att tjuvarna inte förstår att det dom tar inte är deras eget? :va

*Fuck, nu gjorde jag det själv ändå.

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Zlide skrev:
2676306 Visst skulle man bli förbannad om det var ens egen hoj...
Skulle jag kunna slå ihjäl tjuven då...? Ja, kanske...iaf till hälften... :va

Men jag är mer nyfiken på att höra åsikterna hos några av er här inne som själva börjat karriären med att sno hojar...men ni svarar sällan i dessa trådar...:D

"några", spännande, jag vet bara en...

får väl stå ut från mängden och säga att det är tragiskt, för alla.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha