Mc-olycka

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Sammanfattningsvis:
Ibland gör man fel.
Då går det åt helvete.

Hoppas att det går bra för killen.
Hoppas även att trådläsarna kommer ihåg och respekterar skyltning vid vägbyggen.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sammanfattningsvis:
Ibland gör man fel.
Då går det åt helvete.

Hoppas att det går bra för killen.
Hoppas även att trådläsarna kommer ihåg och respekterar skyltning vid vägbyggen.

Det är skillnad på att göra fel och vara helt hjärndöd.
Den som inte vet att det saknas grepp i asfalten i februari ska inte sitta på hojen, då går det som det gick ju.

Jag känner inte killen, möjligt att han precis tagit körkortet, men har man intresse av mc-körning och tar kort, köper båge och allt därtill så nånstans på vägen(om inte i körkortsboken för mc) får man reda på att det är halt på vintertiderna och då måste man inte pressa 160 för att man tror man klarar S-kurvan i det.

Hoppas han återhämtar sig iaf.

Banditfredde

Raka rör o öppna spjäll
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Har inte tid :(
Kan ju bara säga att jag har varit ute o kört ett par gånger. Grepp finns men inte mycket. O framförallt finns de ganska mycket rullgrus på vägarna. O där han gick av vem han nu är, kan de finnas mycket skit där samt runt alla andra byggen. Grusbilar som kör där o så trillar där av lite grus eller jord eller vad det nu kan vara. Här sitter jag o e så duktigt. Man e ju igentligen inte så där värst mycket bättre själv. vajern ska användas. men kanske ett snäpp snällare innan värmen kommer iaf. Hoppas att han som körde av där lyckas kanske få iaf en tur på någon båge innan sesången är slut.
Krya på dig knutten :)

Bubbas

nähä, om man skulle...
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
K 1300 Gin & Tonic
Det var/är hastighetsbegränsat till 50km/h och en arbetsplats för många människor. Oavsett grepp i februari och ev grus etc så kvaddar man inte på det sättet om man håller 50 km/h. Givetvis hoppas jag också att vederbörande tillfrisknar.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år