Fluxir
Min motorcykel har sex...
läs texten vettja, KTM 400...Akrylamid skrev:Riktigt schyssta ju. Har letat som fan efter MC-Ordonnans info, men inte hittat nåt...
Vad är det för hojjar? Såg ut som KTM eller?
läs texten vettja, KTM 400...Akrylamid skrev:Riktigt schyssta ju. Har letat som fan efter MC-Ordonnans info, men inte hittat nåt...
Vad är det för hojjar? Såg ut som KTM eller?
Mr. Red skrev:kommer nog inte få bra på hälsan, med tanka på att jag fått nåt virus som ger stora feta utslag på hela kroppen och dessutom är förkyld...
Therudeboy skrev:Är du förkyld så får du nog inte göra fys-test. Många som fick åka tillbaka när jag mönstrade och göra om det.
Mr. Red skrev:så jag kommer troligen att få åka hem? får jag mönstra en gång till då eller?
Hoke skrev:Kommer du få köra dessa? ;-) http://www.livgardet.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=25926
Asballa, men då kan du få spinka på hur de lyckats få upp vikten till 185kg!??
Måste vara minor och granater i toppboxen
Hoke skrev:Kommer du få köra dessa? ;-) http://www.livgardet.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=25926
Asballa, men då kan du få spinka på hur de lyckats få upp vikten till 185kg!??
Måste vara minor och granater i toppboxen
Var mc-ord i sollefteå 1986-87 på stabskompaniet.Otroligt nog så var det vintern som var ballast när man fick på skidorna,riktigt kul faktiskt.Husqvarna mod 258 hade vi,16 vilda kusar har jag för mig o en redigt slö automatlåda.Men höll man nästan stumt o sparkade i driven med vänstertofflan gick det att wheela i minst 3,5 meter. .Ingen risk att man hoppade för långt på crossbanan heller,blytung fram.Sollefteå hade ju hur mycket skojiga testbanor för bandvagnar o sånt oxå som vi fick nyttja ofta,GEGGIGT.Akrylamid skrev:Yep nu har jag fått mitt otippade förstahands val som MC-Ordonnans på Livgardet i Kungsängen...
Var inställd på Stridsfordonsförare i Boden så det är en himla lättnad, nu får man dessutom ett sommarlov
Tänkte bara skriva av mig nu när man hostar och har feber på sportlovet
Nån som har erfarenhet av MC-Ordonnans btw?
Gixxer Rolle skrev:Jag har en del erfarenhet, jag har utbildat en hel del mc-ordonnanser på Lv3.
Jag kan tala om för dig att köra 258:an med skidor på vintern är bland det roligaste du kan göra med en hoj.
Coola Ola skrev:Och ändå har du bytt till Amf? Inte för att jag klandrar dig, hade görskoj när jag gjorde lumpen!
Gixxer Rolle skrev:Nån som har erfarenhet av MC-Ordonnans btw?
Danny skrev:Apkul på vintern o köra med skidor.
Vi hade Peter Hansson, endurovärldsmästaren som instruktör.
Perfekt oxå när man ligger ute i fält, för då kan man nästan alltid smita iväg till kassärn och skita på riktig WC.
Men jag kan tillägga att jag aldrig frysigt så mycket som i lumpen.
Therudeboy skrev:Är du förkyld så får du nog inte göra fys-test. Många som fick åka tillbaka när jag mönstrade och göra om det. Tråkigast är väl för dom som sliter hela dagen och till slut ändå inte få göra lumpen. En annan var ju klar på 10min, något jag ångrar idag men det är 3 år försent att mönstra om nu
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|