MC-parkering i Hägersten?

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
Tjena.

Funderar på att flytta till Hägersten, någon som känner till ett garage med mc-parkeringsplatser?

Tacksam för tips..!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag bodde i Kransen. Blev av klubban mitt på dan 3 veckor efter inflytt. Stod på gatan mellan lägenheten (mitt utanför fönstret) och villorna mitt emot. Låst med dubbla lås!

Se till att fixa garage!!!

Edit: Allt söder om gamla stan är smutsigt!

Last edited:

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Aj då, det verkar bli tufft att hitta parkeringsplats... I värsta fall får man sälja hojen och köpa en mindre stöldbegärlig som man kanske vågar ha stående ute... Men det suuger förståss..

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Min var bara 5-6 veckor gammal när de plokade den, och de hade rekat innan.. En tio år gammal TLR kansk einte är lika farlig, värdera försäkringen och se till att den täcker stöld även om den står ute..

Min förs. täcker inte ute under natten, men jag ville ju kunna åka hem och käka middag och springa ärenden på kvällen utan att behöva svänga till garaget och pendla bil/kommunalt utan att bli av med hojen liksom..

Last edited:

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Lyfter tråden lite, känner att desperationen börjar krypa sig fram i i takt med plusgraderna stiger. Är det ingen som känner till en ledig MC-plats i Hägersten? Har snokat runt i trakten och inte hittat något garage där de har något ledigt... Lockar verkligen inte att ha hojen stående utanför lägenheten.

Hilfe!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Lyfter tråden lite, känner att desperationen börjar krypa sig fram i i takt med plusgraderna stiger. Är det ingen som känner till en ledig MC-plats i Hägersten? Har snokat runt i trakten och inte hittat något garage där de har något ledigt... Lockar verkligen inte att ha hojen stående utanför lägenheten.

Hilfe!

Jag har letat i ett år ungefär utan resultat. Vi har till och med haft diskussioner om att gå samman och fixa nåt, men utan resultat.
Det största problemet är väl brist på garage i största allmänhet i hela området.

Jag har till och med en gammal bekant som bor i villa med dubbelgarage i krokarna men han kunde inte ens avvara 20kubikcentimeter :(

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag bodde där och hade hojen på gatan flera gånger, men annars har jag ett eget garagebås inne på söder där hojen normalt står.
En hoj står inte säkert på gatan någonstans, det ska man vara medveten om.

KiMotard

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2007
Hoj
KTM 625 SXC - 05
Jag bodde där och hade hojen på gatan flera gånger, men annars har jag ett eget garagebås inne på söder där hojen normalt står.
En hoj står inte säkert på gatan någonstans, det ska man vara medveten om.

hur mycket betalar du? var på söder?

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Honda CBR900RR
Nä man ser inte många garage när man Cruisar runt i hägerstensåsen.. Är du desperat kan du ju sätta upp lite lappar i villaområderna i trakten. Finns säkert en massa folk med plats över som vill tjäna sig en hacka. Vad är du beredd att betala?

Det har sina fördelar att bo i en sunkig villa ibland. Hojgarage är definitivt en av de största. Bara gå ner en trappa och så står hojen där i källar/garaget :) .

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring