Baby-ninja
youliveaslongasiletyou
Har en kontakt på framtidens trafikskola, som igår var på möte med vägverket,Där det nya kör provet togs upp, VV vill tydligen göra en del ändringar på provet som ni kan läsa om nedan. Min spontana känsla är att detta förslag är helt vansinnigt då de betyder att de blir lättare för idioter som inte kan köra hoj att komma ut i trafiken.... Vad tycker NI??
Mail från henne:
Jag skulle vilja ha lite synpunker på vad ni anser om det nya förslaget vad gäller uppkörning för Mc provet.
Förslaget som nu ligger "uppe" gäller följande:
- Ingen krav på tid vid serpentin körningen.
- Ingen inbromsning med undanmanöver och stopp. -DETTA ÄR DET SOM RÄDDAR LIV I TRAFIKEN!!!
Detta är framförallt det som kommer att bli den STORA skillnaden.
Som dom flesta säkert kan räkna ut kommer det att göra provet mycket lättare! Är det rätt eller fel??
Vore tacksam för lite synpunkter om detta. Vad anser ni som i dag kör dagligen och finns ute i trafiken?
Jeanette
Framtidens Trafikskola AB
Mail från henne:
Jag skulle vilja ha lite synpunker på vad ni anser om det nya förslaget vad gäller uppkörning för Mc provet.
Förslaget som nu ligger "uppe" gäller följande:
- Ingen krav på tid vid serpentin körningen.
- Ingen inbromsning med undanmanöver och stopp. -DETTA ÄR DET SOM RÄDDAR LIV I TRAFIKEN!!!
Detta är framförallt det som kommer att bli den STORA skillnaden.
Som dom flesta säkert kan räkna ut kommer det att göra provet mycket lättare! Är det rätt eller fel??
Vore tacksam för lite synpunkter om detta. Vad anser ni som i dag kör dagligen och finns ute i trafiken?
Jeanette
Framtidens Trafikskola AB