Oldman
Guest
Dags för denna tråd nu!!!!!
Mer hojåka och mindre supa för oss som är hojåkare och inte glidare
Oldman skrev:Dags för denna tråd nu!!!!!
Legenden skrev:Jo.. Kan vi inte försöka att hålla såna saker borta?
Tänker mer på att man lägger upp en fylletråd på ett allmänt forum som vem som helst kan titta i..
Tycker ju INTE att det är bra reklam för oss här uppe i Sundsvall direkt.
clown skrev:Hörde härom dagen att det fanns intressen i en egen däck krängare..
Följande annons finns på köp/sälj forumet:
"Finns det intresse av att köpa däck-krängare (avtryckare)?
Så kan ni kränga era däck själva.
Det blir rejäla saker som håller, i fyrkantsrör 25x3mm.
Modellen är utan balanserare, men det kan också fixas.
Priset kommer väl att hamna runt 800:- för avtryckaren.
Pris för balanserare måste jag få återkomma med beroende på materialkostnad.
Skicka PM eller ring 0736-269467
/Martin"
Nja...kanske kan vara nåt?
Oldman skrev:Dags för denna tråd nu!!!!!
Abloy skrev:Ni har så rätt, har tagit bort tråden.
Sen kan jag berätta att vi hade trevligt igår och att det inte var något sjöslag direkt som den startade tråden kanske gav intryck av.
Blev åtta Sh-männsikor som träffades hemma hos mig för att snacka hoj och dricka ett par öl. Var kul när en efter en ringde och frågade efter portkoden och presenterade sig genom att säga, Tjenare, det är jag med den röda Rettan
Ullis skrev:.
Hur det än är, så är det upp till var & en om man vill träffas & dricka nån öl....eller festa till ordentligt heller för den delen. Alla gör som de vill & skall inte anses vara en sämre hojentusiast för det. I forumet skall det vara fritt snack anser jag, så jag personligen tycker att det kvittar vad trådarna heter. Men, det är ju min åsikt.
Abloy skrev:Klart att alla får göra som de vill, de är ju lite av meningen med att vi hänger här på SH. Inga medlemsavgifter, inga "regler", inga gemesamma krattningar osv. Bara lite sunt för nuft, mycket roligt och lite bus.
Var och en hänger med på de aktiviteter som de själva finner nöje i och olika intressen ska respekteras.
Anledningen till att jag tog bort tråden var att det inte var jag som startade den. Jag vill att folk ska kunna läsa mina inlägg och veta att undertecknad står för vad jag skrivit. I tråden som startades stod det att jag låg och och sov på toaletten, vilket givetvis inte var fallet, men det kan ju ingen veta som inte känner mig.
Ullis skrev:Jag läste aldrig tråden, hörde bara talas om den. Ville egentligen bara poängtera att för mej kvittar det vad folk gör, vill man festa & skippa åkat en dag...då gör man det. Man väljer ju själv & ALLTING kretsar ju faktiskt inte runt hojandet. Man har ju vänner som har andra intressen med. Sen är det ju även så att alla inte har lekt rommen av sej än, inte jag själv heller. Vill ut & roa mej på pubar ibland & då gör jag det, utan att jag för den skull skall behöva "förklara" mej. Alltså, fri fest för de som vill....& de som inte vill, de slipper helt enkelt.
P.S det var absolut inget påhopp på dej Abloy, bara tog med ditt inlägg & Oldmans så att folk skall kunna relatera till vad jag pratar om.
Ullis skrev:Jag läste aldrig tråden, hörde bara talas om den. Ville egentligen bara poängtera att för mej kvittar det vad folk gör, vill man festa & skippa åkat en dag...då gör man det. Man väljer ju själv & ALLTING kretsar ju faktiskt inte runt hojandet. Man har ju vänner som har andra intressen med. Sen är det ju även så att alla inte har lekt rommen av sej än, inte jag själv heller. Vill ut & roa mej på pubar ibland & då gör jag det, utan att jag för den skull skall behöva "förklara" mej. Alltså, fri fest för de som vill....& de som inte vill, de slipper helt enkelt.
P.S det var absolut inget påhopp på dej Abloy, bara tog med ditt inlägg & Oldmans så att folk skall kunna relatera till vad jag pratar om.
Men snälla ullis!!!! Tog du åt dig??? visst är det upp till var och en att supa skallen av sig, men det jag menade är att jag ville ha bort fylletråden. säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.Ullis skrev:.
Hur det än är, så är det upp till var & en om man vill träffas & dricka nån öl....eller festa till ordentligt heller för den delen. Alla gör som de vill & skall inte anses vara en sämre hojentusiast för det. I forumet skall det vara fritt snack anser jag, så jag personligen tycker att det kvittar vad trådarna heter. Men, det är ju min åsikt.
Hej kompis!!! vi saknade dig sist. Tim !! skälv har jag kört 120 förbi Domus med en GT 125 suzuki början av 1980 talet!! Tusse var inte glad, det blev ett himmla liv hos den klubb jag var medlem i ,i Timrå. hehe. säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.TimR6 skrev:Tjena oldman
Blev liksom påmind om vivsta när ja läste dina kråkor. På 70talet tävlade vi om vem som kunde köra fortast förbi Domus. Vem fan vann då?? Tror det va jag faktiskt hehe. Lyckades komma upp i 160 med en GSE (opel). Det var ju såna som gällde då. Du vill inte veta vem som satt breve :kocko Nä tänkte väl det.
Drog mig ur mötet igår tyckte det blev dåligt väder. Fast nu när jag hittat hit är läget under kontroll. Blir väl nya åk....
annsan_r1 skrev:Tycker att vi kan lägga ner denna diskussion nu..det var ju trots allt länge sen det vart utagerat..varför dra upp en diskussion om ett inlägg som är borttaget och dessutom som man tydligen själv inte läst...
annsan_r1 skrev:Tycker att vi kan lägga ner denna diskussion nu..det var ju trots allt länge sen det vart utagerat..varför dra upp en diskussion om ett inlägg som är borttaget och dessutom som man tydligen själv inte läst...
Självklart!!!!!! Vi kommer!!!Oldman skrev:Glöm inte att vi träffas hemma hos mig Oldman !! klockan 12-00.Cruising sollefteå !! Först åker vi upp till Kramfors och leker på slangen. Jag hoppas på en stor uppslutning!! Spola flaskan och kom i tid!!! säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.
Oldman skrev:Glöm inte att vi träffas hemma hos mig Oldman !! klockan 12-00.Cruising sollefteå !! Först åker vi upp till Kramfors och leker på slangen. Jag hoppas på en stor uppslutning!! Spola flaskan och kom i tid!!! säjer kör mer på slangen och kurviga vägar.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|