mc såld

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
då var den 3:e hojjen såld.

Och det är dags för en ny.

Valet står mellan en WSM blå/gul
Eller en ktm exc

Så nu vill jag höra era åsikter. Och ni behöver inte säga exc går fortast för jag menar vilken som är skönast att köra och driftsäker allt inte bara fortast som sagt.

Ni förstår säkert. :Bugar

Lama

Forza AIK ^_^
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
#Husqvarna 250
Har alltid gillat KTM, vet ej varför... Möjligtvis för den fina orange färgen
:tungan

Har desutom smygtestat exc och de är jävligt bekväna. Känslan är helt underbar i den! Jag skulle utan tvekan satsa på en exc i ditt läge!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det är nog väldigt personligt vilken man tycker är skönast att köra. Men jag skulle nog tippa på att WSM:en är något skönare att köra pga mjukare motorgång mm, men mycket tråkigare än exc:en :)

Köp EXC eller Husqvarna ;)

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Exc :)

Chn är fin att kolla på, och skön att lyssna på.
Men där tar de fan stopp.

/Hagberg

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
är så jevla sugen på en fyrtaktad jag gillar mest att glidar runt på landsvägarna ändå. Så får nog bli en wsm ändå men får se

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Slipbert skrev:
är så jevla sugen på en fyrtaktad jag gillar mest att glidar runt på landsvägarna ändå. Så får nog bli en wsm ändå men får se

tror du ändrar dig när alla moppe fuckon kör om dig..

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
är ganska trött på 2 takt har haft 3 stycken nu på mindre än ett halv år. Kräver hela tiden högt varv och pengar. Men jag kan vell inte va vara helt jevla bortblåst ifall jag köper en ny wsm? :confused:

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
jag håller på wsmen

är duktigt sugen på en sådan själv, om man bara hade pengar :(

snygg som fan, ser stabil och skön ut, vad jag har hört verkar den ha bra runtomkring grejer(t.ex bromsar och dämpare), låter skönt och är den snyggaste supermotard 125:an på marknaden just nu enligt mig!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Sukalimpan skrev:
jag håller på wsmen

är duktigt sugen på en sådan själv, om man bara hade pengar :(

snygg som fan, ser stabil och skön ut, vad jag har hört verkar den ha bra runtomkring grejer(t.ex bromsar och dämpare), låter skönt och är den snyggaste supermotard 125:an på marknaden just nu enligt mig!

Men... Går som faster Agdas rullator ;)

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
nej vibrera skiter jag fullständigt i. MEn jag vet inte ifall jag har råd att föda den med bensin hela tiden och olja det är därför ....

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Slipbert skrev:
nej vibrera skiter jag fullständigt i. MEn jag vet inte ifall jag har råd att föda den med bensin hela tiden och olja det är därför ....
jag har iochförsig bara kört min strypt när det handlar om längre sträckor men då har den inte druckit mycket alls

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
-Rosen- skrev:
jag har iochförsig bara kört min strypt när det handlar om längre sträckor men då har den inte druckit mycket alls

Kan ju intyga att min WR slurpar i sig en del, ostrypt då. Sen kanske jag inte har den mest ekonomiska körstilen iheller :hihi

Skulle tippa på att min tar runt litern kanske, får slå över på reserven när jag kört 7-8 mil. Så värst långt kommer man inte på en tank!

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
aja får venta till nästa fredag eller måndagen därpå. Så då får ni svar =) Men WSM eller inget så är de :banana

Svenssson

FTS
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
Såld
Slipbert skrev:
är ganska trött på 2 takt har haft 3 stycken nu på mindre än ett halv år. :confused:
Hur fasen står dina föräldrar ut :va Mig tjatar dom som fan på när jag skulle byta moped efter ett halvår, och du får byta 3ggr på 6 månader :tungan

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
1:e sålde jag efter jag tagit körkort en gammal ts sen köpte jag en dt hade den en månad sen så blev den stulen så fick jag en dt som jag sålde häromdagen så de blir den 4:e. Mamma säger bara du gör som du vill med pengarna :lol

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
okej visat bilder för farsan nu han godkände den :rolleyes: Vi ska in och titta och prova köra nu i veckan. Så jag får hoppas på att den går som jag hoppas asså gött ljud och driftsäker vet att det inte kommer va nått 2 takt drag så jag förväntar inte mig de heller. :tummenupp :tungan

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Slipbert skrev:
okej visat bilder för farsan nu han godkände den :rolleyes: Vi ska in och titta och prova köra nu i veckan. Så jag får hoppas på att den går som jag hoppas asså gött ljud och driftsäker vet att det inte kommer va nått 2 takt drag så jag förväntar inte mig de heller. :tummenupp :tungan

Skulle bli väldigt glad om du summerar besöket i de här forumet efter besöket !
:tummenupp

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
mm ska jag göra. Ifall jag köper den blir det nog en liten filmsnutt eller lite bilder. Men det finns inte med blå fälgar så får bli svarta men men :)
RyXze skrev:
Skulle bli väldigt glad om du summerar besöket i de här forumet efter besöket !
:tummenupp

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Slipbert skrev:
mm ska jag göra. Ifall jag köper den blir det nog en liten filmsnutt eller lite bilder. Men det finns inte med blå fälgar så får bli svarta men men :)

Härligt ! Den är nog snygg ändå..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...