mc såld

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
lorkan skrev:
2053713 Jag trodde att WSMen gjorde lite över 100. Hur många moppar gör ens ärliga 80 ? :va
jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Oan skrev:
2492518 jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

kanske passagerarna som ska se hur fort han kör?

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
NiklasL skrev:
2492563 ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

hittade namnet, nu instrumäntbrädan :tungan typ mitt emellan förar o passagerarsäte :tomten

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
NiklasL skrev:
2492563 ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

Perfekt för baksätes förare:mattias

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Last edited:

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Oan skrev:
2492518 jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

:hihi

Jag har faktiskt också stött på det där en gång, innan jag hade KK och var ute och övade, så susade en moppe förbi mig på 90-väg, han höll kanske 100. Dessutom var dom två stycken på, iförda shorts, t-shirt och hjälm. :näsblod

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
lorkan skrev:
2494677 :hihi

Jag har faktiskt också stött på det där en gång, innan jag hade KK och var ute och övade, så susade en moppe förbi mig på 90-väg, han höll kanske 100. Dessutom var dom två stycken på, iförda shorts, t-shirt och hjälm. :näsblod

:pannkyss

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
lorkan skrev:
2494677 :hihi

jävlar, jag lider med dig! :pannkyss

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...