MC-smitning....

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
MC-smitning....Krock med polisbil!

VLT 18 Augusti

Fortkörare krockade med polisbil
En vansinnesfärd på motorcykel slutade med att motorcyklisten körde rakt in i en polisbil.

Det var efter att polisen försökt stoppa en mc-åkare som troligen kört mot rött som han försökte köra ifrån polisen strax innan midnatt i fredagskväll.

Motorcyklisten körde så fort som 110 på 30-väg och körde mot rött flera gånger. Färden gick längs Kopparbergsvägen och flera andra gator, men slutade vid Skallbergsmotet där en annan polisbil ställt sig för att spärra av vägen. Mc-åkaren körde in i polisbilen, men lyckades ändå ta sig upp på fötter och försökte springa från platsen. Mannen är misstänkt för grov vårdslöshet i trafik.

Catharina Linder

Någon som vet hur det gick?!?!:va

Last edited:

peterlunkan

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Honda CBR 600 rr -03
Men vad är det för jävla retard? Men det värsta är väl alla som kommer snacka om hur cool han var som inte stanna första gången och försökte dra ifrån polisen... Usch, hoppas han fick ont!

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Aprilia RS 125 -07
Nu kommer detta bli ännu en tråd för moralkakor!
Hoppas det gick bra för killen!

Tommy.exe

Guest
Nu kommer detta bli ännu en tråd för moralkakor!
Hoppas det gick bra för killen!

Instämmer... hoppas man slipper läsa imorgon att han senare avled pga inre skado eller nåt.. för såvitt ja vet så är det inte dödsstraff på att blåsa ett rödljus......

E* Såg nu att det hände i fredags, så då hoppas jag att han inte är allt för öm! :tungan

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Om han inte lyckades köra ifrån dom i första vändan känns det ju nästan ännu mer infantilt banalt att efter klotning sedan försöka ta till apostlahästarna... :D

Bra att INGEN ANNAN skadades iaf (och att han själv inte blev allvarligt skadad).

Last edited:

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilen:)confused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort

Gick med
22 Dec 2004
Hoj
Thruxton -04
IDIOT ! :mad:
Låter nästan som en påtänd knarkare !
Hoppas han fick rejält ont och ett ordentligt straff !
Inte konstigt att hojfolket får dåligt ryckte.

Tommy.exe

Guest
Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilen:)confused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort

Haha... kan det vara sant? då e han ju RIKTIGT retarderad :D jag vill se filmen!!!

Dregen

Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1

fick han med krocken på film???

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Han drog mot rött och förbi polisen när de klev ut i gatan och stoppade oss utanför skrapan. Vi andra stannade snällt och snackade lite. Jag känner inte killen i fråga, men han hade säkert en bra anledning att göra som han gjorde. Jag kan bara inte komma på vilken anledning det skulle kunna vara. :va

Dregen

Gick med
13 Jun 2005
Hoj
R1
Han drog mot rött och förbi polisen när de klev ut i gatan och stoppade oss utanför skrapan. Vi andra stannade snällt och snackade lite. Jag känner inte killen i fråga, men han hade säkert en bra anledning att göra som han gjorde. Jag kan bara inte komma på vilken anledning det skulle kunna vara. :va

:va Bra fråga?!?

KarateKid

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Svart ZX-10R -04

Öööh.. :näsblod

110 på 30-väg känns inte helt OK, om nu det stämmer.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!