MC-smitning....

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Men då borde ju polisen uppenbarligen också ha kört så fort?!?! Eftersom de kunde följa efter?!??!

Polisen körde säkert fortare en 110blås på 30 sträckan mistänker jag :mad: aja Jag skule behöva plocka fram pekpinnen o dräma till hårt på fingrana minst 100 gånger på polisen tills dom e röda o dom inte kan användas i traficken på minst 2 veckor :yoparty

Jo någon anledning hade no MC föraren för han drog ifrån polisen, kan vara så enkel som jag hade ingen lust för o stanna för polisen ( idag-just nu )

Hur va de nu med filmen, någon som vet om den ligger ute?

Edit: bussarna oss mig håller 95km/h på 70vägar :mad:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilen:)confused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort

sånna där utal kräver filmbevis :D

LowFlyer

Gick med
24 Aug 2005
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
... Edit: bussarna oss mig håller 95km/h på 70vägar :mad:

Samma här, brukar regelrätt se 60-70 på mätarn när jag åker med lokalbussarna här inne i stan på 50-vägar. Vilket ju inte berättigar motorcyklister att att köra mot rött och inte stanna för polisen.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Samma här, brukar regelrätt se 60-70 på mätarn när jag åker med lokalbussarna här inne i stan på 50-vägar. Vilket ju inte berättigar motorcyklister att att köra mot rött och inte stanna för polisen.

Han hade la kanske en anledning, vissa tycker om o vara udda :) som mig :tungan varför stanna när hojen ska rastas, rastar ofta mina leksaker ju :D även jag missar polisen o rödljus, har bara missat rödljuset 1 gång eller missa de inte, hade uppehastigheten o kolla på fel rödljus ) men de man inte ser har man inte ont av, okej man kanske såg polisen, men blundade o såg den inte längre :D

Sen att dra rödljus kan göra ont om de hamnar en bil i mellan, aj aj aj aj aj, ändå väre om de skule vara gångväg, aj aj aj aj för människor.

katana1100

Hellre tio älgar i skogen än en på vägen
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
Katana1100
huga

Tror det blev mest ont i hojen då...stackarn att "husse" var en sån "tuffing":rolleyes:
Ett fall för vetenskapen att studera:confused: han verkar ju ha haft nerverna på utsidan av kroppen:skrämd

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Tror det blev mest ont i hojen då...stackarn att "husse" var en sån "tuffing":rolleyes:
Ett fall för vetenskapen att studera:confused: han verkar ju ha haft nerverna på utsidan av kroppen:skrämd

Stakars tjej att husse skule mörbulta dig mot en hårt blåbär :mad:

Närverna glömde husse hemma :mad:

Skule vara bätre om man lär husse lite vett o lär husse köra runt blåbären så slipper tjejen bli mörbultad.

Last edited:

bobbylito

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
900 Hornet
IDIOT :mad:

Är det konstigt att det tjatas om skyltar fram, ägaransvar mm när vissa hjärndöda idioter anser att de äger hela världen, och har rätt att riskera andras liv (110 på 30- väg) så fort man vill?

Jag hoppas att den jäveln åker dit så det sjunger om det, och att han aldrig får möjlighet att köra hoj igen.

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Varför gnäller alla på polisen för att de följde efter i högre hastighet än tillåten? Jag menar, de stoppade ju trots allt en galning som hade kunnat göra både det ena och det andra. Vad vore polisen om de bara fick hålla hastighetsbegränsningen? Lätt att stoppa fartsyndare isåfall..
PS. Tycker dock inte att man behöver bli plockad för att man håller trafikrytmen i 130 på motorväg.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
IDIOT :mad:

Är det konstigt att det tjatas om skyltar fram, ägaransvar mm när vissa hjärndöda idioter anser att de äger hela världen, och har rätt att riskera andras liv (110 på 30- väg) så fort man vill?

Jag hoppas att den jäveln åker dit så det sjunger om det, och att han aldrig får möjlighet att köra hoj igen.

För min del får de bli skylt fram, för jag använder endå inga skyltar, ( bara på bes )

Har du inte hörtalas om att man ska räkna ihop skyltarna om de sitter en på V+H :D eller frifart, fast de hjäller bara om man själv tycker man ingen fara e för andra.

Dam nu e hela dan förstörd för jag klev ur sängen :mad:

Varför gnäller alla på polisen för att de följde efter i högre hastighet än tillåten? Jag menar, de stoppade ju trots allt en galning som hade kunnat göra både det ena och det andra. Vad vore polisen om de bara fick hålla hastighetsbegränsningen? Lätt att stoppa fartsyndare isåfall..
PS. Tycker dock inte att man behöver bli plockad för att man håller trafikrytmen i 130 på motorväg.

För blåbären e idioter :mad: köra så fort o ställa sig mitt i vägen.

Nästa bil jag skaffar ska jag okså slänga på blåljus o köra hur fort jag vill efter folk o sen ställa mig tvärs över vägen o personen kör på mig ska jag stämma aset :mad:

Last edited:

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
För min del får de bli skylt fram, för jag använder endå inga skyltar, ( bara på bes )

Har du inte hörtalas om att man ska räkna ihop skyltarna om de sitter en på V+H :D eller frifart, fast de hjäller bara om man själv tycker man ingen fara e för andra.

Dam nu e hela dan förstörd för jag klev ur sängen :mad:

För blåbären e idioter :mad: köra så fort o ställa sig mitt i vägen.

Nästa bil jag skaffar ska jag okså slänga på blåljus o köra hur fort jag vill efter folk o sen ställa mig tvärs över vägen o personen kör på mig ska jag stämma aset :mad:
Skola och sen polisskolan nästa?

Last edited:

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...