Last edited:
Men då borde ju polisen uppenbarligen också ha kört så fort?!?! Eftersom de kunde följa efter?!??!
Jag har hört massar av versioner av den här historien men min kompis som var där och filmade slutet sa att motorcykeln hade stannat lagt i 1:ans växel och dragit fullt in i polisbilenconfused: ). Sen sprang han för glatta livet men blev nertacklad längre bort
... Edit: bussarna oss mig håller 95km/h på 70vägar
Samma här, brukar regelrätt se 60-70 på mätarn när jag åker med lokalbussarna här inne i stan på 50-vägar. Vilket ju inte berättigar motorcyklister att att köra mot rött och inte stanna för polisen.
Jag tycker han ska neka till fortkörningen!
Men då borde ju polisen uppenbarligen också ha kört så fort?!?! Eftersom de kunde följa efter?!??!
Ja, det är för jävligt.Men då borde ju polisen uppenbarligen också ha kört så fort?!?! Eftersom de kunde följa efter?!??!
Tror det blev mest ont i hojen då...stackarn att "husse" var en sån "tuffing"
Ett fall för vetenskapen att studera han verkar ju ha haft nerverna på utsidan av kroppen
IDIOT
Är det konstigt att det tjatas om skyltar fram, ägaransvar mm när vissa hjärndöda idioter anser att de äger hela världen, och har rätt att riskera andras liv (110 på 30- väg) så fort man vill?
Jag hoppas att den jäveln åker dit så det sjunger om det, och att han aldrig får möjlighet att köra hoj igen.
Varför gnäller alla på polisen för att de följde efter i högre hastighet än tillåten? Jag menar, de stoppade ju trots allt en galning som hade kunnat göra både det ena och det andra. Vad vore polisen om de bara fick hålla hastighetsbegränsningen? Lätt att stoppa fartsyndare isåfall..
PS. Tycker dock inte att man behöver bli plockad för att man håller trafikrytmen i 130 på motorväg.
Skola och sen polisskolan nästa?För min del får de bli skylt fram, för jag använder endå inga skyltar, ( bara på bes )
Har du inte hörtalas om att man ska räkna ihop skyltarna om de sitter en på V+H eller frifart, fast de hjäller bara om man själv tycker man ingen fara e för andra.
Dam nu e hela dan förstörd för jag klev ur sängen
För blåbären e idioter köra så fort o ställa sig mitt i vägen.
Nästa bil jag skaffar ska jag okså slänga på blåljus o köra hur fort jag vill efter folk o sen ställa mig tvärs över vägen o personen kör på mig ska jag stämma aset
Massa snack från Rävlanda..
Jag hoppas att detta var åtminstone lite ironiskt, men det verkar inte så..
Skola och sen polisskolan nästa?
Hade det varit lite färre stavfel så kanske.
Ber om ursäktInte lätt när man har dyslexsi ju
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |