Det är så svårt att svara på den frågan. Tar helt enkelt inte tiden utan ritar på en teckning när jag får lite tid över och har lust. Tror ändå att de flesta teckningar tar ungefär lika lång tid. R1:an ritade jag på i nästan en månad tror jag, men det är nästan omöjligt att säga den "effektiva" tiden. Springsteen-porträttet tog nog en dag totalt kanske, men R1:an tog nog 2 dagar minst. Kawasakin och Ducati 1198:an som jag ritade i skolan tog bara ca 2-3 timmar.
Mycket nog, kanske och tror där
Ok
Så om en månad ser vi en D675a här
Kickass!
från en som knappt kan rita sin egna namnteckning
Volvo ska ju göra en ny superbil
Nu börjar det likna nått
här ser man ju ett existerande formspråk som du tagit med till en egen skapelse, kanon.
Tänkte uppdatera den här tråden lite Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Har fullt upp med sommarjobb, fotbollsträning m.m. nu så det har inte blivit så mycket ritat. Och läser du det här R2 så är jag riktigt ledsen över att jag inte besökt dig än Har varit fullt upp som sagt, men jag har ju ditt nr... Här kommer iaf en KTM RC8 jag slängde ihop med bläckpenna på några raster på jobbet:
det är lugnt, jag har fullt upp själv, men hör av dig när helst du kan.
Vilken tur
Har inte prövat nån ritplatta själv än men dom har skaffat några inom designingenjörsprogrammet. Våra lärare säger att det är grymt iaf och det verkar det ju vara.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|