Mc tjuv gripen i Göteborg

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
MC-tjuv greps vid Lövkojans koloniområde
En man med motorcykel observerades vid 07.30-tiden på tisdagsmorgonen vid Lövkojans koloniområde i Göteborg. Polis kallades till platsen och grep mannen eftersom motorcykeln visade sig vara stulen och efterlyst, uppger Göteborgspolisen.

Motorcykeln lämnades tillbaka till ägaren. Den misstänkte mannen fördes till polishuset för vidare utredning.

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70092912_3223__,00.html


Någon här på SH som fått sin hoj tillbaka nu då ?
 

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
Synd att inte fanskapet körde ihjäl sig :(

Ja för ytterligare en siffra i dödsstatistiken är precis vad vi behöver.. Så kan regeringen ännu enklare införa reg-skylt fram, ägaransvar och allt annat som man måste göra för att få ned de hemska dödssiffrorna inom mc-kollektivet...

Den som kan sitta och önska livet ur en annan människa bara för att han stjäl en Mc borde verkligen fundera över ett och annat i sitt liv. Är vi för dödstraff? Kanske skulle det vara dödsstraff på andra brott oxå? Vart ska vi dra gränsen? Rattfylla? Vårdslöshet i trafik? Fortkörning?

Tänk innan du talar.. Och har du gjort det så skämms jag åt dig....
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Det är lugnt, jag sa att jag inte visste att cykeln var snodd. Och polisen sa att dom trodde mig, sen skjutsade dom hem mig.
Dessutom så är jag ostraffad sen tidigare :tummenupp
 

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Ort
gbg
Hoj
cbr 954-02
hallå så. det va min hoj dom hittade och jag håller med dig.
men om ni visste vad jag vet så kommer han nog önska att han hade kört ihjäl sig.

jag e nog rädd för att det e som du säger...jag e på din sida...ja jagade han igår men missa han med bilen:mad:
 

FinnDevil

Sommar o dom 3 B:en
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm 950sm
Tjuven!!

Jag var med fimparn idag & såg hans brutalt våldtagna hoj,det var ingen rolig syn...men men,han (tjuven)har lite annat att tänka på i dagsläget,som Fimparn sa..om han viste vad vi vet,så har han mycket mer problem än med rättvisan;så man bäddar får man ligga,jag skulle inte villja vara i hans kläder..:tungan..
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Jag var med fimparn idag & såg hans brutalt våldtagna hoj,det var ingen rolig syn...men men,han (tjuven)har lite annat att tänka på i dagsläget,som Fimparn sa..om han viste vad vi vet,så har han mycket mer problem än med rättvisan;så man bäddar får man ligga,jag skulle inte villja vara i hans kläder..:tungan..

Har ni sagt A så får ni väl säga B ??
Sitter ni och laddar hagelsprakaren nu eller? :machinegu
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Jag var med fimparn idag & såg hans brutalt våldtagna hoj,det var ingen rolig syn...men men,han (tjuven)har lite annat att tänka på i dagsläget,som Fimparn sa..om han viste vad vi vet,så har han mycket mer problem än med rättvisan;så man bäddar får man ligga,jag skulle inte villja vara i hans kläder..:tungan..

men berätta istl för att skriva en massa hintar..
 

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1
Att ni orkar med såna barnsligheter över huvudtaget.. suck.. "om alla ni på www.sporthoj.com vet vad VI vet.. OJOJOJ de kommer inte bli kul för den j-vln.." suck. sitter nästan o blir irriterad.. SÅNT HÅLLER MAN VÄL FÖR SIG SJÄLV? eller ni vill väl förståss ha status bland folket..
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Att ni orkar med såna barnsligheter över huvudtaget.. suck.. "om alla ni på www.sporthoj.com vet vad VI vet.. OJOJOJ de kommer inte bli kul för den j-vln.." suck. sitter nästan o blir irriterad.. SÅNT HÅLLER MAN VÄL FÖR SIG SJÄLV? eller ni vill väl förståss ha status bland folket..



JAG hade aldrig skrivet det öppet här på forumet iaf, då ALLA vet att både försäkringsbolag (har iofs inget med detta att göra) men även polis läser på forumet.

Men om någon hade varit nyfiken, så hade ett PM kunnats skickas iväg, förutsatt att personen inte blev reggad samma dag

Nu så uppmanar jag absolut inte till att alla ska ta lagen i sina egna händer,
men det e upp till var & en. Själv e jag känd för att inte dra mig för att göra vissa åtgärder, oavsett vem fan det e

Läser man sedan "mellan raderna" så fattar vem som helst att han är känd & att han kommer antingen att bli pressad på stålar och/eller få en himla massa stryk
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top