Mc-tjuvar i Sundsvall!

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Tjena alla Sundsvallsbor!

Tänkte utfärda en liten varning, Igår fick jag höra från farsan att det var någons hoj i Granlo, tror det var en kawasaki, inte säker nästan blev stulen nyligen.

Tjuvarna hade fått iväg hojen en bit, men inte lyckats tjuvkoppla den och lämnat den.

Så håll öron och ögon öppna och framförallt se till och låsa hojarna ordentligt. Meddela gärna när ni hört något.

Mvh
Farre

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Önskar så ofta att jag skulle ta någon på bar gärning.. dom skulle få åka i bakluckan långt åt helvette ut i skogen och lämnas helnakna :mad:

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Jo visst fan är det så...är väl ren tur att man inte tagit någon på bar gärning än, då sitter man väl för mord resten av livet....:näsblod

Önskar så ofta att jag skulle ta någon på bar gärning.. dom skulle få åka i bakluckan långt åt helvette ut i skogen och lämnas helnakna :mad:

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
07 Kawasaki ZX10R

Då mistänker jag att dom kommer att märka ganska snabt att det inte är dansa som är din grej :crash

Skyflyer

Ner kommer man alltid!
Gick med
10 May 2005
Hoj
GasGas EC300 2009
Ja nu har dom varit här å försökt stjäla mina kåpor... Synd att ja inte klev upp när hunden började låta, nästa gång han låter följer jag å mitt alu med ut å kolla hur de går för dom.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning