Hur genererar värmeväxlaren kolmonoxid?
JAG FÖRLÅTER DIG! Och alla ni andra som på ett kul sätt får denna tråd att (på klassiskt SH-maner) skeva iväg åt något helt annat håll än ursprungstanken.Nu är jag lite off topic, ursäkta Mozz,
Går det att få dit en arrangör som har koll på såna saker, och hyr mark av er, delar på vinsten eller något annat som gör att det blir en vinst för båda? Dom har ju rutiner för tillstånd, kanaler för marknadsföring, koll på kundgrupper, artister, personal mm.JAG FÖRLÅTER DIG! Och alla ni andra som på ett kul sätt får denna tråd att (på klassiskt SH-maner) skeva iväg åt något helt annat håll än ursprungstanken.
Hur som helst, det är styrelsemöte imorrn, och vi ska kolla på alla ideer. När jag kollat runt lite grann så verkar det som att om man ska ha musik och ölförsäljning så drar det iväg med tillstånd och säkerhet på ett sätt som gör att det kanske blir svårt att få ihop det ekonomiskt. Men vi ångar på!
Håll CO/matlagnings-diskussionen levande!!!!
Jag är också nyfiken, blev det SportHojsrabatt på inträdet?Nu är vi ju rackarns nyfikna på vad ni kom fram till på styrelsemötet, eller är det hemligt än så länge?
Nej, inga hemligheter, vi jobbar på alla fronter. Men att ha öl och band kostar stålar (lite oklart om hur mycket) och församlingen var tveksam till om det skulle bära sig. Men någon sorts "Hoj plus förare/passagerare till ett billigt pris för en helgbiljett" blir nog av. Så boka helgen och kom, campa kan ni definitivt göra.Nu är vi ju rackarns nyfikna på vad ni kom fram till på styrelsemötet, eller är det hemligt än så länge?
Här blev församlingen lite förvånad. De sa att all information fanns på FMK:s hemsida.Iformation om tävlingen var usel för den som inte är insatt. Väldigt många som kom fram i depån och ställde frågor om tidsschemat och vad de olika klasserna betyder, var man kan se livetaiming, banrekord osv. Tycker det är jättekul att berätta om, men kanske inte alla som vågar gå fram och fråga någon random kille i depån, och kanske inte alla i depån som är lika sugna på att stå och pladdra om racing med främmande människor?
Här blev församlingen lite förvånad. De sa att all information fanns på FMK:s hemsida.
Slappt och dåligt i så fall. Måste fixas. Såklart!Möjligt att det blev upplagt senare. Har iaf mailkonversation från 11aug där dom/ni bekräftar att det inte kommit med på hemsidan, varken tider, priser eller ens information om vad det finns för möjligheter att köpa mat. Och mat är viktigt! ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|