Mc träff i västerås 3 juli!!!!!

yOOn

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tjena!!

Nästa helg är det power meet i västerås, jag och några polare som kör 125:a undrar om det finns några 125 åkare som har lust att komma till västerås den dagen och träffa lite annat folk som kör 125:a. Det kan juh vara lite omväxling istället för att glida runt med samma gamla polare.

vi kan ordna lite street race om det finns av intresse. (201m)

man kan få visa upp lite tricks man kan göra med sin 125:a. (hoppas nisse järnet vill komma hit och demonstrera lite bakhjulsåkning och några läckra stoppies)

Hoppas det finns några som vill komma hit, det kan juh vara lite långt för en del. men det gör väll inget, det e bara kul att åka hoj.

Mvh Niklas (Guppy) och Philip (yoon-Murdoc)

Last edited:

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Hmm.. västerås ligger söder om sthlm va? Visst äre träffen i slottet där? ... har varit där förut o d e en bra bit o fara.
Men ja tackar inte nej om nån annan här uppifrån ska dit :)

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Jag är APsugen!!men det finns ett liten "men"..jag har ju uppkörningen den 11e... :( Jag ska höra med mina polare :crash Så då kanske det kommer en R6a och en NSR dit, o jag får väl antingen åka bönpall, lr åka bil med nån :rolleyes:

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Japp nu har jag hört efter lite här :tummenupp Johan (R6) är lite små sugen men han undrar hur många det blir. Och Dick kan ni nog räkna med att han kommer :crash Jag skulle komma om jag hade lappen :(

Guppy

A och B
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
gsxr600
SimmPsi skrev:
Jag har snackat med Dick!Han är med! :tummenupp

Bra hade tänkt ringa han i veckan... men då vet han om det asså... blir perfa.

inga fler som e sugna, ni i sthlm kan väll komma över det tar inte så långt tid att köra.

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
ja e på... ja åker upp på fredagen... ska nog sova hos en kompis i skultuna... d ja undrar mest över är hur vi ska hitta varandra.. d lär ju va rätt mycket folk som är där... ja har aldrig varit i västerås så ja vet itne hur d ser u.. men d e bara å höra av sig omplats å liknande... kanske byta Nr... så vi kan få tag i varandra...

ja ska försöka få me mig en polare på en TZR till oxå...

vi ses på lördag! :tummenupp

yOOn

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ingen
OKey.. det är några som kommer iaf....
Kommer juh att vara ett jävla hålligåååång i V-ås..... massor med folk överallt.... så ska bli kul att åka med några andra 125: or

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
ja undrar fortfarande hur vi ska hitta varandra... d verkar som sagt komma rätt mycke folk dit..

Guppy

A och B
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
gsxr600
Ni kan ringa oss när ni kommer till västerås... 0702388474 el murdocs nummer 0736931590, min mobil kan vara lite knasig ibland... men vi hade tänkt åka ut nån gång vid 12... så ni kan juh se till så ni är här tills dess.

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Det skulle väl bli race o grejer inne istan? vart blir det?Jag som än inte kört upp får åka bil in.. :( Så kan jag bli avsläppt där ni är o leker :crash Vart ungeför kommer ni hålla till :confused:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept