mc träffar, klubbar liknande?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
R.O.H (Riders of Helsingborg) är ett gäng människor som träffas varje tisdag & kör en sväng, men även helgturer brukar dyka upp beroende på väder & tillgänglighet

men vi har även firat midsommar, kräftskivor & födelsedagar ihop

en o annan pilsner på hamnpaviljongen i stan har man ju också tagit i R.O.H sällskapet

så något klubbhus direkt finns inte, om det är det du är ute efter

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2000, Yamaha Dragstar 1100
R.O.H (Riders of Helsingborg) är ett gäng människor som träffas varje tisdag & kör en sväng, men även helgturer brukar dyka upp beroende på väder & tillgänglighet

en o annan pilsner på hamnpaviljongen i stan har man ju också tagit i R.O.H sällskapet

Låter bra!
Det som jag mest är ute efter är bara att hitta likasinade människor som jag som gillar motorcyklar, köra en tur omgås lite med folk och så!

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Låter bra!
Det som jag mest är ute efter är bara att hitta likasinade människor som jag som gillar motorcyklar, köra en tur omgås lite med folk och så!

Det e bara att hålla ögonen öppna i denna forumdel, så lär du se när första TisdagsTuren™ för året får av stapeln.

Då är det bara att hoppa på hojen, komma ner till strandvägen & hälsa :tummenupp

eller så följer du med till mässan i danmark, så lär du känna några av oss som kör i Helsingborgsregionen ... läs mer här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196931

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Det e bara att hålla ögonen öppna i denna forumdel, så lär du se när första TisdagsTuren™ för året får av stapeln.

Då är det bara att hoppa på hojen, komma ner till strandvägen & hälsa :tummenupp

eller så följer du med till mässan i danmark, så lär du känna några av oss som kör i Helsingborgsregionen ... läs mer här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196931

Lite OT men när kördes första rundan i fjor? nån som minns.

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Lite OT men när kördes första rundan i fjor? nån som minns.

David & Glenn körde smygpremiär tidigt i April, men i mitten på april så gcik väl första annonserade TT

så länge tempen ligger runt 10 grader & det inte är kolsvart ute, så går det att köra mindre TT's

men Maj månad är väl mer lämpligt då det är lite varmare & ljusare (förhoppningsvis iaf)

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
David & Glenn körde smygpremiär tidigt i April, men i mitten på april så gcik väl första annonserade TT

så länge tempen ligger runt 10 grader & det inte är kolsvart ute, så går det att köra mindre TT's

men Maj månad är väl mer lämpligt då det är lite varmare & ljusare (förhoppningsvis iaf)

Ja men då får vi se om det blir som före året snöstorm i påsk!
Jag började övningsköra början på april före året va väl typ 2-3grader varmt lite kyligt, blev bättre några veckor senare, hehe!

Runt tio grader är lagom då är jag helt klart ute med hojen!
Jo det är ju klart, klart varmare i maj, men nu har man såna abstinens så det kvittar nästan! hehe!

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Har för mig att jag gjorde TT premiären i April kan det stämma?

Missade bara 2 men är glad för det för just dom innefattade ambulanser och rehab:(

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Har för mig att jag gjorde TT premiären i April kan det stämma?

Missade bara 2 men är glad för det för just dom innefattade ambulanser och rehab:(

hmm... vilka 2 var det ?

jag vet att invalido gick av, men det var en lördag
sedan var det en tjej som la sin hoj vid vram

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
hmm... vilka 2 var det ?

jag vet att invalido gick av, men det var en lördag
sedan var det en tjej som la sin hoj vid vram

Jaja då missade jag bara en TT då:tummenupp

Men är fortfarande tacksam att jag inte var med även om det inte var några allvarliga klotningar.

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

För bövlen ww, du kan väl inte utelämna MCK Vilse när du snackar om folk som vill träffas och köra hoj, du är ju vice ordförande! :7peta

@tc82, MCK Vilse är ingen klubb eller förening, förkortningen står för Mavericks Club Konstant Vilse. Vi är några stycken som fixar en jättegruppkörning två- tre gånger om året. Som mest har vi nog varit runt 130 hojar. Kolla in forumdelen "Träffar / Samåkning"

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=197737

Första turen går förmodligen av stapeln i lutet av april.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
har du redan glömt att du fick en stor jevla fågel i skallen =)

Nej så klart jag inte har men jag gick inte omkull så det räknas ju inte som en olycka tycker jag.

Däremot har min nacke börjat knastra efter detta så nu ångrar jag att jag inte gick till:nurse dagen efter.

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:3freak :död Du har så rätt så 'shululu'' Det var den här stackaren som inte Blev så Gammal,..:smasha :angel :trött :angel

Bifogat

• Hayabusa-Falken.jpg
    Hayabusa-Falken.jpg
    81.5 KB · Visningar: 39
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS