tc82
hmmm...
finns några mc träffar, klubbar liknande? runt helsingborg eller hur ligger det till där nere?
R.O.H (Riders of Helsingborg) är ett gäng människor som träffas varje tisdag & kör en sväng, men även helgturer brukar dyka upp beroende på väder & tillgänglighet
men vi har även firat midsommar, kräftskivor & födelsedagar ihop
en o annan pilsner på hamnpaviljongen i stan har man ju också tagit i R.O.H sällskapet
så något klubbhus direkt finns inte, om det är det du är ute efter
Låter bra!
Det som jag mest är ute efter är bara att hitta likasinade människor som jag som gillar motorcyklar, köra en tur omgås lite med folk och så!
Det e bara att hålla ögonen öppna i denna forumdel, så lär du se när första TisdagsTuren™ för året får av stapeln.
Då är det bara att hoppa på hojen, komma ner till strandvägen & hälsa
eller så följer du med till mässan i danmark, så lär du känna några av oss som kör i Helsingborgsregionen ... läs mer här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196931
Det e bara att hålla ögonen öppna i denna forumdel, så lär du se när första TisdagsTuren™ för året får av stapeln.
Då är det bara att hoppa på hojen, komma ner till strandvägen & hälsa
eller så följer du med till mässan i danmark, så lär du känna några av oss som kör i Helsingborgsregionen ... läs mer här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196931
Lite OT men när kördes första rundan i fjor? nån som minns.
David & Glenn körde smygpremiär tidigt i April, men i mitten på april så gcik väl första annonserade TT
så länge tempen ligger runt 10 grader & det inte är kolsvart ute, så går det att köra mindre TT's
men Maj månad är väl mer lämpligt då det är lite varmare & ljusare (förhoppningsvis iaf)
men Maj månad är väl mer lämpligt då det är lite varmare & ljusare (förhoppningsvis iaf)
Har för mig att jag gjorde TT premiären i April kan det stämma?
Missade bara 2 men är glad för det för just dom innefattade ambulanser och rehab
hmm... vilka 2 var det ?
jag vet att invalido gick av, men det var en lördag
sedan var det en tjej som la sin hoj vid vram
För bövlen ww, du kan väl inte utelämna MCK Vilse när du snackar om folk som vill träffas och köra hoj, du är ju vice ordförande!R.O.H (Riders of Helsingborg) är ett gäng människor som träffas varje tisdag & kör en sväng, men även helgturer brukar dyka upp beroende på väder & tillgänglighet
men vi har även firat midsommar, kräftskivor & födelsedagar ihop
en o annan pilsner på hamnpaviljongen i stan har man ju också tagit i R.O.H sällskapet
så något klubbhus direkt finns inte, om det är det du är ute efter
nej det va en söndaghmm... vilka 2 var det ?
jag vet att invalido gick av, men det var en lördag
sedan var det en tjej som la sin hoj vid vram
nej det va en söndag
o tur va det att man körde med ordentligt folk så att ma fick hjälp
Jaja då missade jag bara en TT då
Men är fortfarande tacksam att jag inte var med även om det inte var några allvarliga klotningar.
har du redan glömt att du fick en stor jevla fågel i skallen =)
Du har så rätt så 'shululu'' Det var den här stackaren som inte Blev så Gammal,..
Japanen då eller.
Här kommer den riktiga.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS