powerglide
Glad amatör
Jag ska iväg en ny runda till Spanien nu i September (St Carles de la Ràpita) och tänkte kolla om ngn har lust att komma ner ngn vecka eller långhelg.
Jag kommer att reka upp några goa rundor ngt söder om Barcelona och sambon har lite koll på utelivet/sevärdheter
Du kan iofs köra ner själv på en två - fyra dgr. Enligt Via Michelin hamnar man på en resekostnad på 600 Euro ToR (inkl. vägtullar) plus övernattning.
För de slantarna kan man istället hyra en hoj i Barcelona i en hel vecka (630 Euro för en 650 adventure ngnting).
Flyg varierar ju men en snabb sökning på Kajak/TripAdvisor/Hipmunk ger en ToR på c:a 200 Euro.
Det går säkert att hitta mkt billigare resor ändå
Edit: Hittade flyg på Flygresor.se från 1500 pix
Är du intresserad så kollar jag upp boende i St Carles de la Ràpita och hämtning från Barcelona.
Vill du ta med familjen så bör det inte vara ngt problem
Rösta gärna på flervalsfrågan så jag får en uppfattning av intresset eller om jag kommer att fara runt på egen hand i bergen ;-)
(Kopiera och fyll i listan nedan)
Jag kan tänka mig en visit (namn, mellan vilka datum):
o
o
o
o
Jag kommer att reka upp några goa rundor ngt söder om Barcelona och sambon har lite koll på utelivet/sevärdheter
Du kan iofs köra ner själv på en två - fyra dgr. Enligt Via Michelin hamnar man på en resekostnad på 600 Euro ToR (inkl. vägtullar) plus övernattning.
För de slantarna kan man istället hyra en hoj i Barcelona i en hel vecka (630 Euro för en 650 adventure ngnting).
Flyg varierar ju men en snabb sökning på Kajak/TripAdvisor/Hipmunk ger en ToR på c:a 200 Euro.
Det går säkert att hitta mkt billigare resor ändå
Edit: Hittade flyg på Flygresor.se från 1500 pix
Är du intresserad så kollar jag upp boende i St Carles de la Ràpita och hämtning från Barcelona.
Vill du ta med familjen så bör det inte vara ngt problem
Rösta gärna på flervalsfrågan så jag får en uppfattning av intresset eller om jag kommer att fara runt på egen hand i bergen ;-)
(Kopiera och fyll i listan nedan)
Jag kan tänka mig en visit (namn, mellan vilka datum):
o
o
o
o
Last edited: