Mc-utbildning i Motala

Urglubb

Never apologize for making a decision!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 - Honda Cbr600rr
Hej!
Jag ska gå mc-utbildningen i Motala nu den 1 september och jag tänkte kolla om det kanske är någon mer från detta forum som också ska gå där?
Är det kanske nån som har gått den utbildningen och kan säga mig om det var en bra utbildning? :)

Ah nu blev det dags att dra till stan. hade fint alla! :öl

MaPe

Ser långt ut på bra håll.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
inte ett skit men skruvar HD-Inte nu längre!! Nu Skoda....
Jag har gått den... tyckte den var bra å givande men har hört att dom har bytt lärare så hur den är nu vet jag ej....

Gick där med Wheeliedevil å hade Christer Watz som lärare...

Mathias

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
MaPe skrev:
Jag har gått den... tyckte den var bra å givande men har hört att dom har bytt lärare så hur den är nu vet jag ej....

Gick där med Wheeliedevil å hade Christer Watz som lärare...

Mathias

Ja, det var en fin tid MaPe!! Vi hade mycket skoj där. Christer var mkt duktig men nu vet vi ju inte som sagt...

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
nya läraren är en kanon kille privat... hur han är som lärare vet jag inte men han är duktig på att skruva hoj...

flyttar du till motala så hamnar du i en av norra europas tråkigaste städer... det händer inte mycket här...!!!

MaPe

Ser långt ut på bra håll.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
inte ett skit men skruvar HD-Inte nu längre!! Nu Skoda....
Att det är en tråkig stad kan jag bara hålla med om men när jag gick så hade vi jävligt skoj i klassen, eller hur Hocke???

Gå utbildningen om du inte tycker att du får ut vad du vill, KLAGA!!!

Mathias

Fast nu tror jag inte att den här kille inte är så dålig som lärare heller...

Urglubb

Never apologize for making a decision!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 - Honda Cbr600rr
Conrad: Nej. Inte än, jag ska flytta ner dit. Ska hitta en liten lägenhet. Men det bästa vore att hitta nån att dela den med. Eftersom att jag bara är 19 år så får jag inte tillräckligt med bidrag för att klara av hyran. Jag räknas fortfarande som gymnasie elev. Lite tråkigt. Så jag får ha friska föräldrar som bidrar.

gixxermf: Hehe okej då vet jag. Iofs så verkar de flesta säga att det är tråkigt i Motala. Det jag ska göra snart är att åka ner och kolla läget. Är staden så liten att den är lätt att missa lr? =)

Ni som har gått den. Fick ni nån lista på vilka personer som skulle gå utblildningen innan den startade?

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
Urglubb skrev:

gixxermf: Hehe okej då vet jag. Iofs så verkar de flesta säga att det är tråkigt i Motala. Det jag ska göra snart är att åka ner och kolla läget. Är staden så liten att den är lätt att missa lr? =)
nyser du när du åker igenom så missar du motala...
näe då så liten är inte staden men är du bara 19 år så är inte utelivet något att rekomendera... 22år på det stället som allt folk går till... 18 års ställena går i konkurs var och varannan dag typ...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati