...Varför inte gynna en SH-medlem som, såvitt jag kunnat se, alltid betett sig juste?
Du har så rätt, Tom ska ha all heder för sin verksamhet och är alltid beredd att svara på frågor kring de svarta ostarna utifrån sin erfarenhet - inte utifrån vad som för tillfället ger bästa avansen!
Har man frågor kring däcken och nyttjar t ex Toms råd - handlar man hos honom. PunCkKt!!! En rätt enkel fråga om moral. Internethandel från utlandet passar nog bara den som verkligen vet vad den vill ha och med varje till buds stående medel jagar de sista kronorna. Problemet ligger som jag förstått det inte hos Tom och hans ÅF-kollegor, problemet ligger i att t ex de tyska handlarna har inköpspriser som de svenska handlarna bara kan drömma om...
Skulle vi se en normalisering av den bilden, på samma sätt som skett i många andra branscher de senaste åren (t ex konsumentelektronik), skulle nog prisskillnaden avsevärt reduceras. Personligen skulle jag jubla och applådera den utvecklingen, det är gott att kunna prata svenska när man har frågor och funderingar