HanneZ
Avställd
Jag vill tacka mina väljare för det starka stöd ni visat i dessa kämpiga tider. Nu när hojen är på reparation några veckor så har jag mycket tid över att göra det bästa av detta gyllene forum.
Ljungqvist skrev:2273357Låt oss göra Hannez moderator i tråden "Samåkning Skövde" som var tänkt att vara ett forum för samåkningar.
Den tråden skulle behöva en moderator...
HanneZ skrev:2273572Jag vill tacka mina väljare för det starka stöd ni visat i dessa kämpiga tider. Nu när hojen är på reparation några veckor så har jag mycket tid över att göra det bästa av detta gyllene forum.
Nej, lite öm i revben o axel bara.[KoRn] skrev:2273578Du har ju makten att stänga skräptråden...
Inga fysiska skador ?
HanneZ skrev:2273582Nej, lite öm i revben o axel bara.
Den där röda klumpen? Ja jävlar va dom fota den.[KoRn] skrev:2273595Men det måste varit värt det...
Med tanke på att få sett en NR750 live on track
HanneZ skrev:2273599Den där röda klumpen? Ja jävlar va dom fota den.
stony skrev:2273761
Samt någon som är så engagerad i hojåkning borde väll iaf ha körkort? (samt sporthoj)
Ljungqvist skrev:2273357Låt oss göra Hannez moderator i tråden "Samåkning Skövde" som var tänkt att vara ett forum för samåkningar.
Den tråden skulle behöva en moderator...
Ja va fan blir det nån andra vers lr?X-up skrev:2278597Jahopp, varför har inte Hannez förärats med den gröna Moderatorfärgen på sitt namn ännu?
"Hannez den allsmäktige" som han numera skall kallas!
Caffe skrev:2303099
Jag tänkte styra upp en bussresa ner med Tjoffe och andra entusiastiska Skaraborgsfantaster för att fira in den nya ledningen för Skaraborgsforumet ordentligt.
Caffe skrev:2303099När ska Hannez den heliga krönas officiellt?
McB skrev:2303129Är HanneZ en hon nu?
Caffe skrev:2303139Oupps, där förlorade jag flera års intjänade goodwill-poäng hos St:e Per.
Man fel-titulerar ju inte ett virtuellt helgon och kommer undan ostraffad
Den helige skulle jag ju givetvis ha skrivit
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024